michelover
Forumguru
@dirkkroneman, met 12 camera's kan je wel gelijk leuk bijverdienen, de firma google wil daar vast gebruik van maken
Flitspaalverklikkers zijn volledig legaal in Frankrijk hoor. Ze mogen alleen geen icoontje van een flitspaal hebben en ook de gesproken aanwijzing mag het woord radar of flitspaal niet bevatten.
Ja maar daar gaat het nu niet over Het gaat om de Mio dashcam..
Het ging niet zozeer over de TomTom als wel over de legaliteit van flitspaalverklikkers, ook op jouw Mio. Die is dus in Frankrijk niet legaal, zo heb ik maar willen zeggen.
Zul je geen spijt van hebben!Na veel zoeken en vergelijken van verschillende Dashcam's, heb ik besloten om de Mio Milue 388 ook te bestellen bij: mijnslimmehuis.nl om dat hij hier in mijn regio nergens meer te koop was.
En nu maar afwachten wanneer hij hier binnen komt.
Vgr,
Henk Polie
Dit zegt TomTom er zelf over: "TomTom heeft overleg gehad met het Franse ministerie van verkeersveiligheid om helderheid te krijgen over nieuwe en toekomstige wetgeving. Als gevolg hiervan introduceert TomTom de service Gevarenzones, die volledig voldoet aan de huidige wetgeving. Deze service is voor compatibele producten gratis te downloaden.