CDK
Forumguru
Dus een superb is altijd een dein bak ????
Nee elke Skoda met een af fabriek onderstel, zelfs het zogenaamde sportonderstel
Dus een superb is altijd een dein bak ????
Ik heb op mijn huidige O3 een sport onderstel, geen last van deinen hoor... totaal niet. Soms vind ik het zelfs iets te hard/stuiterig, meestal op slechter weg dek.Nee elke Skoda met een af fabriek onderstel, zelfs het zogenaamde sportonderstel
Dus een superb is altijd een dein bak ????
Gewoon standaard Chassis nemen en even langs @Antera voor Eibach.
Ligt hij mooi laag en stuurt heerlijk strak weet ik uit ervaring......
Bekijk bijlage 59513
Vluchtheuvels zijn toch bedoeld om OMheen te rijden, niet OVERheen?Alleen op sport-stand vind ik een vluchtheuvel op en af rijden aanvaardbaar.
Vluchtheuvels zijn toch bedoeld om OMheen te rijden, niet OVERheen?
Verwarring met drempels, gok ik...
Is dit zo, ik kan dat nergens terug vinden, maar hoop het wel...Daarnaast is een DCC af-fabriek iets lager dan een standaard auto (ik meen 10 of 15mm ofzo).
De brochure van Skoda NL geeft aan:Is dit zo, ik kan dat nergens terug vinden, maar hoop het wel...
Ik heb de optie DCC geschrapt, waarvan ik heden serieus spijt heb.
Heeft iemand een idee of dit nadien nog te plaatsen is ?
Sportline en welke motor versie ?
September of januari? Je bent er wel op tijd bij, we zijn nog maar net Maart hé...Ik ga in september of ten laatste in januari met het autosalon in Brussel kijken voor een Superb Sportline Combi, met heel wat opties, zoals DCC, (nadat ik de positieve reviews hier heb gelezen) en natuurlijk active info display.
Maar nu zit ik nog met één vraag wat betreft de motor.
Sowieso ga ik voor een TSI, want in België wordt de dieselrijder weggepest.
En ik rij nu ook maar maximum 15 à 20.000km op een jaar.
Ik rij nu nog met mijn Golfke IV 1.9 TDI van 110pk, dus wil ik ook die snelste benzine versie niet van 280pk.
Maar doordat de Superb Combi toch een stuk zwaarder is, en ik soms ook wel eens goed geladen zal zijn, vraag ik me af of ik voor de zuinige 1.4 TSI ACT van 150pk moet gaan, of voor de 1.8 TSI van 180pk?
Qua prijs scheelt het mij als rolstoelgebruiker (6% BTW) maar een 800€, en taks moet ik niet betalen, dus die extra PK's zal ik financieel alleen voelen voor de verzekeringspremie.