Per abuis onder Superb III gezet ipv IV, kan deze door een moderator verplaatst worden?
Goedendag ik ben nieuw hier en al veel ingelezen en meegelezen.
Wij staan op het punt om een tweetal auto's te bezichtigen aankomend weekend.
Wij hebben een 10tal jaar naar volle tevredenheid gereden in een Passat Highline 1.4 TSI sedan.
Nu opzoek naar een waardige opvolger.
We hebben twee voertuigen op het oog.
- Skoda Octavia RS PHEV.
- Skoda Superb PHEV sportline business.
Beide prachtige voertuigen maar er zit toch twijfel tussen beide.
Enerzijds is de RS prachtig, anderzijds lees ik toch nog wel wat verstoringen met de infotaiment. Daarnaast geen fysieke knoppen van bijvoorbeeld stoelverwarming etc. Wel heel compleet uitgerust en standaard met DCC van wat ik las.
De Superb is ook rijkelijk uitgerust maar kan nou niet ontdekken of de Sportline Business standaard DCC heeft?
Hoe kan ik dit eventueel ontdekken?
Comfort vinden wij fijn, maar alles moet niet te slap zijn geveerd. Bij aanschaf van een Octavia denken wij aan een eibach verlaging omdat met name de octavia vrij hoog op de poten lijkt te staan. Met de superb stoort mij dit minder.
SuperB oogt het infotaiment wat oudbolliger dan de Octavia RS.
Zodra de aanschaf voltooid is, zal ik mij nader voorstellen inclusief foto's van het voertuig.
Goedendag ik ben nieuw hier en al veel ingelezen en meegelezen.
Wij staan op het punt om een tweetal auto's te bezichtigen aankomend weekend.
Wij hebben een 10tal jaar naar volle tevredenheid gereden in een Passat Highline 1.4 TSI sedan.
Nu opzoek naar een waardige opvolger.
We hebben twee voertuigen op het oog.
- Skoda Octavia RS PHEV.
- Skoda Superb PHEV sportline business.
Beide prachtige voertuigen maar er zit toch twijfel tussen beide.
Enerzijds is de RS prachtig, anderzijds lees ik toch nog wel wat verstoringen met de infotaiment. Daarnaast geen fysieke knoppen van bijvoorbeeld stoelverwarming etc. Wel heel compleet uitgerust en standaard met DCC van wat ik las.
De Superb is ook rijkelijk uitgerust maar kan nou niet ontdekken of de Sportline Business standaard DCC heeft?
Hoe kan ik dit eventueel ontdekken?
Comfort vinden wij fijn, maar alles moet niet te slap zijn geveerd. Bij aanschaf van een Octavia denken wij aan een eibach verlaging omdat met name de octavia vrij hoog op de poten lijkt te staan. Met de superb stoort mij dit minder.
SuperB oogt het infotaiment wat oudbolliger dan de Octavia RS.
Zodra de aanschaf voltooid is, zal ik mij nader voorstellen inclusief foto's van het voertuig.