</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erikje</font><hr />
- indien mogelijk: auditieve feedback (ont)grendeling portieren. De monteur wist niet af dit kon, hij zou nakijken in de computer.
[/ QUOTE ]
Ben hier ook wel benieuwd naar, ik mis dat piepje wel.
[/ QUOTE ]
Zoekfunctie even gebruiken. Heb ik al eens uitgezocht en de variabele WAS er wel maar is UITGEZET in de nieuwe software van de dealer, om (Duitse) juridische redenen.
Dat houdt dus in dat je het ZELF wel zou kunnen veranderen als je de software hebt, maar dan ook op eigen verantwoording.
Bedenk tevens dat op enige termijn de software van de boordcomputer en de dealer zo ingericht zal zijn dat eigenhandige wijzigingen getoond worden. Zowel de dealers als Skoda worden er nl. een beetje simpel van dat jan en alleman met een pc gaat zitten klooien in 'hun' software.
(Wedden dat ik een boel reacties krijg in de trend van "ik maak zelf wel uit wat ik wijzig in de software"?)
[/ QUOTE ]
Tja, kwestie van andere zoekwoorden, en dan vind je het niet meer he...Maar goed, als ik het goed begrijp kan het dus gewoon niet eigenlijk officieel. Ik ga niet zelf in de boordcomputer zitten rommelen in elk geval.