De eerste stap is gezet

dn-co

Actief lid
Goedemiddag forumleden,

De eerste stap is gezet om ook volwaardig lid van dit forum te mogen worden.
Vandaag is bij de leasemaatschappij de bestelling geplaatst voor een Superb 3 Style business hatchback my2018, 1.6 TDI, handbak (verplicht), metallic zwart. Als enige optie op de standaard al zeer rijk uitgeruste auto heb ik acc besteld.
Nu maar hopen dat hij snel geleverd gaat worden!

Groet, Marco

Japanese Power

Donateur
Welkom Marco, mooie auto heb je besteld.
En nu maar wachten en meelezen/posten hier op het forum!
Veel plezier.

FYI: Ik heb even een rapporteer bericht aangevraagd om dit topic te verplaatsen naar het meet en greet gedeelte.

dn-co

Actief lid
Ben toch benieuwd naar de diepere motivatie achter deze “bedrijfsrichtlijnen”.

Dat ben ik ook maar er is niemand binnen het bedrijf die er iets zinnigs over kan zeggen.
Wellicht een overgebleven voorschrift uit vervlogen tijden.

Ik heb wel in de dsg een proefrit gemaakt en dat rijdt toch wel erg prettig. De handback van de S3 waarin ik daarna heb gereden was zeker geen straf. De bak schakelde trefzeker en de koppeling was licht en prima doseerbaar.

dn-co

Actief lid
Goedemiddag forumleden,

De eerste stap is gezet om ook volwaardig lid van dit forum te mogen worden.
Vandaag is bij de leasemaatschappij de bestelling geplaatst voor een Superb 3 Style business hatchback my2018, 1.6 TDI, handbak (verplicht), metallic zwart. Als enige optie op de standaard al zeer rijk uitgeruste auto heb ik acc besteld.
Nu maar hopen dat hij snel geleverd gaat worden!

Groet, Marco

En de eerste kilometers zijn gemaakt :yeehaa:

Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Hey, Hoogenboom Spijkenisse. Zal opletten of ik je zie rijden in de omgeving. Veel plezier met je Superb.

B.Stuurder

Forumguru
Mooie wagen in het zwart, gefeliciteerd! Wellicht komt die handbak uit de tijd dat er nog meer verbruik was met een automaat. Is met de dual clutch niet echt meer van toepassing.

Wel een gaaf nummerbord: RS en dan ook nog (Porsche) 991S !

Bovenaan Onderaan