De logo's zijn binnen

rutgerm

Senior Member
Vandaag een pakje met de nieuwe Skoda logo's. Direct de naafdoppen verwisseld. Ziet er stukken beter uit. Van het weekend maar eens met de badges op motorkap en achterklep aan de slag. Warm water en visdraad?
IMG_6006.jpg IMG_6004.jpg

IMG_6007.jpg

ertromp

Forumguru
Nee hoor geen schroef. Zitten alleen 2 pennetjes aan het logo maar het geheel is gelijmd op de gril

ertromp

Forumguru
Is bij het voorlogo trouwens wel te zien als je de motorkap opent en je kijkt tegen de binnenkant van de gril kun je het zien die pennetjes. als je al flink met het visdraad eerst "tekeer" gaat onder het logo en daarna vanaf de binnenkant met een punt tegen die pennetjes van het logo drukt gaat het logo er gemakkelijk af.

CDK

Forumguru
@rutgerm, netjes hoor! je bent weer helemaal bij de tijd zo met de nieuwe logo's, ben benieuwd naar je voor en achterlogo.

Succes! Greetz Corné

Chrisiewizzie

Forumguru
Mooi! Zijn dat de naafdopjes met code 5JA601151ULM? Ik heb inmiddels bij mij ook de voor- achterkant vervangen, maar die naafdoppen maken het dan wel af :D

Sk_Hans

Forumguru
Vandaag een pakje met de nieuwe Skoda logo's. Van het weekend maar eens met de badges op motorkap en achterklep aan de slag. Warm water en visdraad?
Toevallig heb ik ze gisteren ook ontvangen. Besteld bij HC Sale, dat was inclusief verzending iets goedkoper dan via de dealer. Later vanmiddag of morgen ga ik ook aan het geknutsel beginnen.

Bijlagen

• logos.jpg
    logos.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 46

rutgerm

Senior Member
Vergeleken met van Heukelem in Groningen was het 20 euro goedkoper op de hele set. Inclusief verzending.

Chrisiewizzie

Forumguru
Dealers vragen dan ook lukraak prijzen. Martin Schilder in Heemstede was €45. Dat verschil is niet zo groot gelukkig. Zijn het geen standaard prijzen dan?

rutgerm

Senior Member
Prijzen van logootjes in de wielen lagen paar euro per stuk hoger. Grote logo was dik twee keer over de kop. Blijkbaar zijn het geen standaard prijzen.

Sk_Hans

Forumguru
Ik weet niet of dealers voor onderdelen eigen prijzen mogen hanteren. Op een vraag aan PON waarom een dealer voor een beurt andere prijzen hanteert dan op de website van Skoda staan, kreeg ik van Skoda het antwoord:
De onderhoudsprijzen zoals vermeld in de brochure ‘Onderhoudsprijzen’ zijn adviesprijzen.

Dealers zijn zelfstandig ondernemers en bepalen zelf de prijzen voor hun diensten.

Pendragon

Donateur
Ik heb net 2 logo's bij de dealer gehaald, was 37 euro geloof ik. Er zat oom nog een tangetje bij voor iets anders en in totaal was het 40 euro.

Pendragon

Donateur
Geen idee, mijn nieuwe naafdoppen zaten bij mijn nieuwe velgen die sinds kort heb. Die zien er alleen wel ietsje anders uit dan de originele. Maar die passen niet in mijn velgen.

Bovenaan Onderaan