nee originele passen er niet in denk ik, deze zijn minstens net zo mooi!! lekker laten zitten!!Tuurlijk dit zijn naafdoppen waar het logo stuk opgeplakt is.
heb je een afspraak gemaakt om te detailen ja? bij een forumlid?volgende week zaterdag de andere logo's samen met de detailing doen. Wordt een leuke dag.
Ook m'n kofferklep is nu helemaal vrij van type aanduidingen.
Nu alleen de sticker op de kentekenhouder! Die valt met het groen en "oude" lettertype uit de toom
En intussen zitten ze er op. Verwijderen van de oude ging vrij snel. Het verwijderen van de lijmresten aan de achterkant ging ook snel. Voor ging wat lastiger. Het plakken van de nieuwe logo's ging ook soepel. Achter paste direct. Bij het voorste moesten alle drie de richtpennetjes verwijderd worden en dan moet je zelf natuurlijk goed opletten dat het recht komt te zitten. Ziet er nu toch wel mooi uit, zeker op een zwarte auto.Toevallig heb ik ze gisteren ook ontvangen. Besteld bij HC Sale, dat was inclusief verzending iets goedkoper dan via de dealer. Later vanmiddag of morgen ga ik ook aan het geknutsel beginnen.
heb je een afspraak gemaakt om te detailen ja? bij een forumlid?
Inkoppertje?
Ik meld me al aan voor de sessie in Almere. Ik ben benieuwd hoe goed je kleien kan!Ja, 31 augustus ga ik met Kippie-Style m'n auto doen. Kan ik mooi wat van leren zodat ik het zelf ook kan doen en ook eens andere kan helpen.
Sk_hans: mijn vrouw vind de nieuwe emblemen ook niet mooi, maar ze vind het ook niks dat de wielen nu de nieuwe hebben en de anderen nog oud zijn....dus...vervangen btw: ziet er goed uit!