De "Mijn Skoda App" en ongewenste updates...

Wullum

Actief lid
@Wullum Dat heb ik nog niet eerder gelezen. Welke app hoort daar dan bij?

@Wullum : hangt daar ook een app aan?

Geen idee of er iets anders dan in NL aan zou hangen zonder dat ik het weet, Met MySkoda kan ik net zoveel (of net zo weinig inmiddels) als wat NL gebruikers melden... Ik heb in mijn enthousiasme wel een Care Connecgt abonnement afgesloten... Of we dat ook voor mijn vriendin's Rapid van 2019 (ook die is origineel duits geleverd) gaan doen is nog een discussiepunt.

Zelf heb ik het idee dat Skoda zulke mobile data kastjes alleen imbouwt in landen waar dit a. zin heeft qua mobiel netwerk en b. men Care Connect aanbiedt.

hemi24

Forumguru
Check! daar staat het dus..!

Dacht ook dat het bij "Deuren en lichten" stond, maar niet dus...

Vraag me trouwens wel af wat "Oponen op kaart" betekend... :maakmegek:
(of ben ik de enige die dat bij "Parkeerpositie" heeft staan?

@Wullum: MySkoda heeft niets te maken met een kastje wat de Duitse importeur erin zou plaatsen, dit is gewoon de connectiviteit die er af-fabriek in zit...

:koffie:

Rallye

Forumguru
@Wullum In Nederland had je dus een poosje MySkoda (OEM, vast ingebouwd in de auto) en MijnSkoda (achteraf ingebouwd door Pon). Deze draad gaat over die van Pon......

ElScorpione

Forumguru
Inderdaad zeer treurig dat nuttige opties uit de app gesloopt zijn. Ik herken de kritiek ook helemaal niet. Vond die meldingen juist handig. Knap waardeloos.

Desperado

Forumguru
Mwogh, je kunt die spelfout ook als ongewenste update zien. Is het gelijk weer on topic.
Maar eh...wat is de meerwaarde ervan om met een app je auto te kunnen openen/sluiten?

• Leuk
Waarderingen: EdK

Alpha

Donateur
@Desperado even snel iets uit je auto pakken of erin leggen zonder dat je eerst de sleutel moet gaan halen?

Of nog beter.... op grote afstand van je auto toch de auto nog kunnen afsluiten als je t vergeten bent.

Offff... iemand anders heeft wat voor je en wil t even in de auto leggen...

Redenen genoeg zou ik zeggen?!

• Leuk
Waarderingen: Kev

hemi24

Forumguru
Dat verwacht ik ook; auto geeft geen storing en ook het statusrapport in de MyŠkoda app laat enkel groene vinkjes zien...

MeGa

Lid
Zes, nee zeven met dit mee, berichten over een spel/typefout, on topic blijven svp.

Er was sowieso al afgedwaald.. Ik was dit lijntje gestart over de ongewilde update van de "Mijn Skoda" app. En er werd al snel overgesprongen naar "MySkoda"... Maar wie ben ik om daarover te zeveren... :angel:

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan