De nieuwe Roomster oftewel de RR van Skoda

EdK

Forumguru
Als je dat soort dingen van een dealer krijgt te horen dan is hij in opkomst....

peperskoda

Forumguru
Dat zou natuurlijk ook kunnen EdK, maar het zou mij dan wel verbazen. De automotive pers weet ook nog altijd niet welke richting het op gaat behalve dat het ding groter wordt en minder controversieel. Ik wacht wel af en wanneer ik het tijd vind voor een ander voertuig kijk ik wel weer wat Skoda mij te bieden heeft.

EdK

Forumguru
Wel heb onlangs wel gelezen op website van ik meen autoweek dat we in nederland vanaf binnenkort de huidige RR niet meer van fabriek kunnen bestellen en alleen nog kunnen teren op de voorraad.
Of dit voor buitenland ook gold weet ik niet, maar als dit inderdaad ook zo zou wezen dan zou dat inhouden dat de productieband word aangepast voor het nieuwe model.
En dan zou deze dus wel erg snel op de markt kunnen komen.....

peperskoda

Forumguru
Of de productielijn gaat gebruikt worden voor een ander model, bijvoorbeeld de Snowman. Van andere voertuigen die binnen nu en een jaar op de markt komen zie je al vaker mules rondrijden. Van de Roomster hebben we alleen nog digitaal aangepaste foto's gezien van een Caddy met een Skoda kop en kont. Er gaan al heel lang geruchten over een nieuwe Roomster. Autobild en andere meer gerespecteerde bladen laten al vanaf 2010 steeds weer foto's zien van vermomde mogelijke Roomster opvolgers, die zien er telkens weer anders uit. Ook de te gebruiken onderstel techniek en vermoedelijke introductiedatum is elke keer weer anders. Ik weet niet wat ik ervan denken moet, misschien heb je gelijk en is de nieuwe Roomster er sneller dan ik denk.

EdK

Forumguru
Wel ik vermoed zo dat de nieuwe RR op het nieuwe Fabia platvorm gebouwd zal gaan worden
Dat de achteras weer van een octavia zal zijn zoals nu het geval is dat geloof ik niet, hoe hij er uiteindelijk uit gaat zien is mijn inziens een groot geheim...

Bovenaan Onderaan