turboturbo
Forumguru
Zou je een link van de store van die verkoper willen delen?zou het echt via ome Ali bestellen...
Heb zelf wel wat gevonden, maar ben niet zeker van de kwaliteit. Kan ik even in de store van die verkoper van jou rondkijken.
Zou je een link van de store van die verkoper willen delen?zou het echt via ome Ali bestellen...
Same here. Ik had deze besteld voor maar liefst 12 dollar, maar past ook voor geen meter. Zodra je de klep opent, valt hij uit het scharnier. Ben al te laat voor een dispute, ik had het te druk om me hier even mee bezig te houden...Die van 5,13 via eBay past voor geen meter.. Even geld terug vragen en nogmaals een ander proberen..
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem.
Alleen zit er bij mij in de Fabia een licht leren interieur en de armsteun is in kleur en ook bekleed met leer.
Ik laat het voorlopig maar even zo.
In mijn geval paste een Ali klep totaal niet. Zodra ik die open zette, donderde die eraf. Te laat om een geschil op te starten dus helaas zonde van de pegels. Les weer geleerd. Goedkoop is vaak duurkoop helaas.volgens mij kun je het kussentje overzetten op die van ali