michiel54
Lid
Net 2295km op bijna 2maanden , niet veel hè . Hij begint een beetje vies te worden maar het weer is zo slecht de laatste tijd , gewoon eens afspoelen zal nu wel volstaan . Er is hier in de buurt een Carwash waar ze met de hand wassen . Maar ik denk dat hun sponsen ook vol zand zitten alsook hun zeemvellen . Ik zal het maar zelf doen met lauw water en een beetje shampoo .
Mijn wisser vooraan links maak een brommend geluid bij een bepaalde temperatuur , 3 à 4° . Heb ook stevige resonantie als ik over klinkers rij . Verder prima rijden op snelweg en zuinig genoeg ..vind ik . Duurt wel wat lang voor die warm staat , mijn peugeootje 306 1.4 was veel sneller op temperatuur en warm binnen . Nu zit ik km lang te kleumen ...
Mijn wisser vooraan links maak een brommend geluid bij een bepaalde temperatuur , 3 à 4° . Heb ook stevige resonantie als ik over klinkers rij . Verder prima rijden op snelweg en zuinig genoeg ..vind ik . Duurt wel wat lang voor die warm staat , mijn peugeootje 306 1.4 was veel sneller op temperatuur en warm binnen . Nu zit ik km lang te kleumen ...