Detailing van de S2 van Corné

EdK

Forumguru
Ik sta onder elektronisch toezicht.... is nog echt waar ook.... track & trace noemen ze dat toch?

Als dat zo is dan moet ik je waarschuwen om niet België of Duitsland in te rijden.
Word je stante pee opgepakt en gaat enkelband weer af maar kun jeje straf gewoon gaan uitzitten ??

CDK

Forumguru
Als dat zo is dan moet ik je waarschuwen om niet België of Duitsland in te rijden.
Word je stante pee opgepakt en gaat enkelband weer af maar kun jeje straf gewoon gaan uitzitten ??
hahaha :deuk: ik heb het toch niet over een enkelbandje gehad? ik heb een app op m'n iPhone 'zoek mijn vrienden' dus mijn vrouw en ik kunnen altijd van elkaar zien waar we uithangen :maakmegek: super handig, als ik vertrek van m'n werk, elke dag op een ander tijdstip krijgt m'n vrouw een melding en gaat ze met het eten beginnen, hoef alleen maar aan te schuiven :D is ook een vorm van elektronisch toezicht :tongue:

Thorgal

Forumguru
Moet je zaterdag met @Joske wisselen van telefoon, is ze helemaal de klus kwijt :deuk:
Humm zie ook meteen een nadeel, moet je of op je eten wachten of zelf koken .... Nope toch geen goed idee. Laat maar

• Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Als Joske en Corné dan ook nog wisselen van thuisreis dan zijn die vrouwen helemaal in de war. Bedenk me nu allerlei dingen die kunnen gebeuren en die niet voor minderjarigen leesbaar mogen worden.

• Leuk

Cordoba

Forumguru
hahaha :deuk: ik heb het toch niet over een enkelbandje gehad? ik heb een app op m'n iPhone 'zoek mijn vrienden' dus mijn vrouw en ik kunnen altijd van elkaar zien waar we uithangen :maakmegek: super handig, als ik vertrek van m'n werk, elke dag op een ander tijdstip krijgt m'n vrouw een melding en gaat ze met het eten beginnen, hoef alleen maar aan te schuiven :D is ook een vorm van elektronisch toezicht :tongue:

Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je alarm met tracer op de auto had.

• Leuk

Pendragon

Donateur
Shit is dat vandaag. Had Corné nog willen vragen of ik er ook bij mocht zijn, gewoon voor de gezelligheid. Nou ja, ik zie het resultaat zaterdag wel. Ik ga maandag met de dap900 aan de slag. Vandaag komt mijn wax (Dodo) binnen. Veel plezier!

• Leuk

Jee13

Forumguru
20140517_104852.jpg

Bovenaan Onderaan