EdK
Forumguru
Gekke vent!
tsja meeste lopen er buiten
Gekke vent!
Ik sta onder elektronisch toezicht.... is nog echt waar ook.... track & trace noemen ze dat toch?tsja meeste lopen er buiten
Ik sta onder elektronisch toezicht.... is nog echt waar ook.... track & trace noemen ze dat toch?
hahaha ik heb het toch niet over een enkelbandje gehad? ik heb een app op m'n iPhone 'zoek mijn vrienden' dus mijn vrouw en ik kunnen altijd van elkaar zien waar we uithangen super handig, als ik vertrek van m'n werk, elke dag op een ander tijdstip krijgt m'n vrouw een melding en gaat ze met het eten beginnen, hoef alleen maar aan te schuiven is ook een vorm van elektronisch toezichtAls dat zo is dan moet ik je waarschuwen om niet België of Duitsland in te rijden.
Word je stante pee opgepakt en gaat enkelband weer af maar kun jeje straf gewoon gaan uitzitten ??
makkelijk slachtoffer noemt men dat....É wat heb ik daar nu weer mee te maken?!
Tssss.. Slecht karakter jij,makkelijk slachtoffer noemt men dat....
Niets, maar zocht naar de persoon die van verre komt ...É wat heb ik daar nu weer mee te maken?!
hahaha ik heb het toch niet over een enkelbandje gehad? ik heb een app op m'n iPhone 'zoek mijn vrienden' dus mijn vrouw en ik kunnen altijd van elkaar zien waar we uithangen super handig, als ik vertrek van m'n werk, elke dag op een ander tijdstip krijgt m'n vrouw een melding en gaat ze met het eten beginnen, hoef alleen maar aan te schuiven is ook een vorm van elektronisch toezicht
Wat doet de eigenaar van die mooie Superb???!!! Heeft die ook al een poetslap in de hand?vandaag aan de bak met deze grote wagen :-)