Forrest
Actief lid
Zag dat hier ook wat detailfanaten zijn. Ook wat klusjes van mij hier in dit topic
Als eerste een Toyota Yaris MY2005
Na het kleien de auto van de nodige striping voorzien.
De afspraak met eigenaar was om de auto niet te polijsten maar ik kan het nooit laten dus deze auto ook maar gedaan met de witte Hex-logic pad op de DAP in combinatie met Chemical Guys V36. Dit gaf een mooi resultaat met één hit.
De auto had natuurlijk wel last van swirls.
Na één hit zag het er zo uit, helaas is de foto niet heel scherp
Na foto's
Denk nog even aan de foto's uit de eerste post. De bumper was erg beschadigd.
Na het polijsten heb ik de lak behandeld met CarPro Eraser. Vervolgens is de lak voorzien van twee laagjes Surf City Garage Barrier Reef Paste Wax. De trims zijn behandeld met Smartgel en de bandjes met Poorboys World Bold & Bright Tire Dressing. De motor is behandeld met AutoGlym Engine cleaner en vervolgens met AutoGlym Vinyl & Rubber Care.
Bedankt voor het lezen maar weer
Als eerste een Toyota Yaris MY2005
Na het kleien de auto van de nodige striping voorzien.
De afspraak met eigenaar was om de auto niet te polijsten maar ik kan het nooit laten dus deze auto ook maar gedaan met de witte Hex-logic pad op de DAP in combinatie met Chemical Guys V36. Dit gaf een mooi resultaat met één hit.
De auto had natuurlijk wel last van swirls.
Na één hit zag het er zo uit, helaas is de foto niet heel scherp
Na foto's
Denk nog even aan de foto's uit de eerste post. De bumper was erg beschadigd.
Na het polijsten heb ik de lak behandeld met CarPro Eraser. Vervolgens is de lak voorzien van twee laagjes Surf City Garage Barrier Reef Paste Wax. De trims zijn behandeld met Smartgel en de bandjes met Poorboys World Bold & Bright Tire Dressing. De motor is behandeld met AutoGlym Engine cleaner en vervolgens met AutoGlym Vinyl & Rubber Care.
Bedankt voor het lezen maar weer