....De bestuurders deur gaat (meestal) niet meer dicht met de centrale deur vergrendeling op de afstand bediening. Met de sleutel in contact werkt ie prima.......het slot is dus niet kapot wat zojuist heb ik hem gewoon op slot kunnen doen.
Als het niet werkt blijft het rode alarm knopje ook rood branden......
Het euvel wat ik heb met mn slot: centrale vergrendeling met ab opent portier rechts achter niet. Zodra sleutels in het contact zitten kan ik wel via de deur het slot ontgrendelen (bij het gebruik van de ab hoor ik wel een zoem geluidje).
Als ik de ontgrendelingsknop in de deur gebruik druk ik 1x, trekt ie weer naar beneden, druk ik de 2e keer schiet ie open (net alsof ie weer moet calibreren).
Verlichting gaat gewoon aan bij openen van de deur, tevens op mijn dashboard de melding deur open.
Ik moet er nog naar kijken maar ben ondertussen met van alles en nog wat bezig tussendoor:
-wachten op reactie vanuit duitsland voor wat onderhoudsonderdelen (kleppendekselpakking, benzine/oliefilter, olie, carterplug)
-bezig met bt inbouwen (wat misschien niet gaat lukken).
-bezig met ledjes omzetten alleen er nog niet helemaal over uit welke kleur.
-morgen langs de garage voor mn band links achter welke langzaam leeg loopt.
-misschien ook maar eens bij de garage vragen of ze m even kunnen nakijken of de auto verder nog oke is.
En dan nog eens de tijd vinden om verder te prutsen aan het slot..
Ben benieuwd wat jou oplossing is.