Devil Eyes

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Halloa

Er is weer wat onderweg naar mijn adres voor mijn lieve fabiatje:laugh:

Na de aanpassing kijkt zij alleen niet zo lief meer en ben ik hopelijk de eerste hier van het forum die, jaja, DEVIL EYES IN ZIJN FABIA HEEFT!!!!!!:489:

Ze zijn besteld en ik wacht rustig (zolang ik het vol kan houden) af tot ze door
de een vriendelijke meneer van de UPS bezorgd worden.

Ik houd jullie op de hoogte en ik zal er zeker foto's van maken.

laterz:grin:

cool :24:
ik heb ze wel gezien op het duitse forum:
f1-devc2.jpg

Maar nog geen NL forum lid. daarin tegen komen angel-eyes wel voor Dare-Devil heeft die ook in zijn fabia I.

Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?

nemo

Senior Member
Stefan, cool dat je je Fabje zo aan het pimpen bent!
Maarre mag ik als leek een vraag stellen.. Wat is nou het verschil met angel eyes, devil eyes, booskijkers etc? Hoe zie je aan een lamp dat het angel eyes zijn?

Enne PM je nog terug, of hebben we het er zaterdag (zin in!!!!!) over?

Gieliovd

Forumguru
Naar ik weet:

Angel eyes, die koplampen met die projectielampen erin (rondje glaasjes).
Devil eyes, dat noemen ze blijkbaar zo als er van die LED'jes in zitten.
Booskijkers zijn toevoegingen aan je motorkap of afdekkingen van je koplampen zodat er een deel van de koplampen wordt afgedekt, buitenzijde lamp een klein stukje, binnenzijde (grillkant) meer bedekt. Agressief uiterlijk.

D

Deleted member 1943

Devil Eyes zijn van die koplampen met de audistijl dagrijverlichting dus dat houd in dat er zo'n rand met ledlampjes zitten zie de foto hier een paar berichten onder.
Ik zou nog veel meer aan die auto willen doen maar het kost ook allemaal zat en er zijn ook nog andere dingen waar ik me geld aan kwijt kan :tongue:

Ik heb de lampen bij de Nederlandse distributeur van superskoda.com vandaan ze zijn nu in bestelling als het goed is.

foto's volgen zo snel mogelijk hopelijk geld dat ook voor de lampen :tongue:

@ Nemo, natuurlijk heb ik er zin in zaterdag ik zeg helemaal losssssssss en naar de klote :tongue::super:

joergarms

Senior Member
Stefan, cool dat je je Fabje zo aan het pimpen bent!
Maarre mag ik als leek een vraag stellen.. Wat is nou het verschil met angel eyes, devil eyes, booskijkers etc? Hoe zie je aan een lamp dat het angel eyes zijn?

Enne PM je nog terug, of hebben we het er zaterdag (zin in!!!!!) over?

Hebben jullie een date???;)

Gieliovd

Forumguru
Romantiek op het Skoda Forum. Wie had dat gedacht?

@Joër, jij bent ook weer actief geworden, winterslaap?

DareDevil

Actief lid
31012990001_medium.jpg

Het verschil zie boven zie onder.

Angels Eyes zijn met Neon Ringen
Devil Eyes zijn met led lampjes

Het is maar welke naam je eraan geeft

D

Deleted member 1943

haha nee geen date mannen, ik ben gelukkig met me eigen meisie!:grin:

Maar we gaan volgende week zaterdag toevallig allebei naar een dancefeest in assen dus daar komen we mekaar zeker tegen.

Maar de bestelling loopt dus nu wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten:koffie::smiley29:

nemo

Senior Member
haha nee geen date mannen, ik ben gelukkig met me eigen meisie!:grin:

Maar we gaan volgende week zaterdag toevallig allebei naar een dancefeest in assen dus daar komen we mekaar zeker tegen.

Maar de bestelling loopt dus nu wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten, wachten:koffie::smiley29:

Idd, en ik ben gelukkig met mn eigen mannetje, maar stefan en ik gaan stampen in de TT hallen!

Whiiiiiihaaaa!

Eventjes OFF TOPIC (en dat doe ik nu voor het eerst :$)

Ik kom oorspronkelijk uit Assen vandaan :D dus zou zeggen veel plezier.

That's it..

Enne waar blijven de foto's (A)

D

Deleted member 1943

ja ik kan er wel foto's op zetten maar zo lang ik de devil eyes nog niet heb dan heb ik er weinig aan om er foto's zonder devil eyes op te zetten:crazy:

maar in ieder geval bedankt en dat komt zeker goed in assen:rockon:

Ja idd,

Ik zag helaas met mijn slaperige kop dat je ze idd nog niet had ontvangen :$

Had wel naar de data gekeken, maar dacht dat we al een maandje verder waren.

Maar ben wel benieuwd :D

Hetzer

Forumguru
Devil of angel eyes staan altijd veel beter in een auto, ben er zelf ook naar opzoek voor de F-2, alleen worden deze nog niet aabgeboden, ik kan ze althans nergens vinden.

D

Deleted member 1943

vandaag een mailtje gehad van de leverancier van de devil eyes.

Het duurt jammer genoeg nog even. De units zijn net vertrokken uit azie waar ze gemaakt worden en duurt nog 2 tot 3 weken voordat ze er zijn :ahum:

kan ik nog even wachten en me gek maken. Ik laat t zo snel mogelijk weten wanneer ze er zijn.

Dit is namelijk de eerste bestelling van superskoda, dus ik denk dat ik een primeus heb in Nederland :super:

D

Deleted member 1943

idd spannend :tongue:

Maar ik was idd laat thuis ik lag om half twaalf smorgens op bed haha niks voor mij maar t was een super feest daarzo ik heb er van genoten:super:

leslee

Forumguru
ben benieuwd hoe de lampen er in staan.
heb ze zelf ook in back order staan bij superskoda (zwarte behuizing)en die van mij worden eind van t jaar afgeleverd.
dus als ze er in zitten bij je gauw ff fotootje maken natuurlijk

Bovenaan Onderaan