Devil Eyes

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
Kwam net deze tegen op ebay Duitsland.

Weliswaar voor de Octavia 1 maar het ziet er wel gaaf uit...

930234.jpg

930234_2.jpg

Bron : http://cgi.ebay.de/SKODA-OCTAVIA-9-...temQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item439acca122

D

Deleted member 1943

Als het goed is mag ik ze deze week in ontvangst nemen want vorige week is de container bij superskoda aangekomen.

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het eruit komt te zien:laugh:

ik zal het zsm laten zien en horen

nemo

Senior Member
Als het goed is mag ik ze deze week in ontvangst nemen want vorige week is de container bij superskoda aangekomen.

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe het eruit komt te zien:laugh:

ik zal het zsm laten zien en horen

Benieeeeewd

D

Deleted member 1943

nee nog niet:407: ik blijf nog steeds hopen op deze week:smiley29::smiley29:

ik laat het zsm weten

D

Deleted member 1943

ZE ZIJN BINNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een vreselijke kicke lampunits zijn het :super:

Hopen dat het morgen heel slecht weer is en ik niet hoef te werken dan kan ik ze misschien in gaan bouwen

Ik kan echt niet wachten totdat ze erin zitten:1761:

SDC10195 - 1.jpg
SDC10192 - 1.jpg

Bothje

Heel gewoon lid
Niet voor de poes, zo te zien....

We zien de "how to" foto's wel verschijnen.
En natuurlijk ook in het donker...

D

Deleted member 1943

Eindelijk!!!!!!

En ja hoorrrrrrrr ZE ZITTER ERINNNNNNN!!!!!!

Vanavond ingebouwd met me collega/maat (bekend van de laatste meeting)

Ik heb net nog ff wat foto's proberen te maken maar t lukte niet helemaal betere volgen nog

hier alvast een idee hoe het is in het donker;

SDC10196 - 1.jpg
SDC10200-1.jpg

D

Deleted member 1943

hallo :tongue:

Ja sorry nog geen tijd gehad en de xenon moet er ook nog in en dat moet ik nog bestellen.
Het ziet er niet echt fraai uit als je mooie blauwe ledstrips heb en daarnaast komt er zo'n witgele lichtkogel uit

ik zal hopelijk eerdaags even een paar foto's schieten

Falcon

Donateur
Vind het nu er al vet uitzien :)... Nu nog een bodykit van de WRC 2008 Fabia regelen + spoiler.. en dan wordt hij nog vetter.

leslee

Forumguru
@ stefan1: zien er inderdaad erg netjes uit.
ik ga donderdag naar essen en als ik ze daar zie neem ik ze voor de mijne ook meteen mee.
en xenon is inderdaad beter heb zelf 8000k er in zitten.

@ falcon: alleen die spoiler kost al 400 euro dus laat staan wat die hele kit kost.
en persoonlijk vind ik die niet eens mooi.

rondpunt

Nieuw lid
hallo :tongue:

Ja sorry nog geen tijd gehad en de xenon moet er ook nog in en dat moet ik nog bestellen.
Het ziet er niet echt fraai uit als je mooie blauwe ledstrips heb en daarnaast komt er zo'n witgele lichtkogel uit

ik zal hopelijk eerdaags even een paar foto's schieten

... :tongue: we wachten vol verlangen!

Even een vraagje over de Devil eyes / Angel eyes:

Ik wil graag Angel eyes op m'n Fabia monteren. Deze zijn te verkrijgen in zwart en chroom/helder.
De chrome/helder variant heb ik als voorkeur.
Heeft iemand ervaring met deze chrome variant van de angel eyes en zijn deze niet té opzichtig?

D

Deleted member 1943

Zo ik heb eindelijk weer een beetje tijd gevonden om op t forum aanwezig te zijn.
Gister heb ik ook eindelijk tijd gehad om me devil eyes om te bouwen en er xenon in gebouwd. T was niet makkelijk maar wel zeker de moeite waard.

Tis vandaag mooi weer en zal er even wat foto's van maken en vanavond ook even kiekjes maken en op t forum plaatsen.

T duurde even wat langer, maar was erg druk met vanalles in de familiesferen en werk enz enz, maar alles is weer achter de rug en kan me weer even lekker bemoeien met t forum:xyxthumbs::crazy:

Gieliovd

Forumguru
Welkom terug, als ik jouw specs bekijk is het echt een duiveltje!

Waarom was het inbouwen van de devil eyes moeilijk? Moest je de koplampen slopen of was het gewoon een nieuw setje?

D

Deleted member 1943

het lastige is dat er in de fitting een metalen passtuk zit zodat er alleen een H1 lamp in kan en de Xenon is net even dikker en langer dan het H1 lampje dus moesten we even wat verbouwen. dus voorbumper los en units eruit halen verbouwen en er weer in zetten.

Maar het is allemaal goedgekomen straks een aantal foto's van het resultaat.:1761:

D

Deleted member 1943

Belangrijk: Eindelijk de foto'sss

hier zijn ze dan de foto's inclusief de xenon :xyxthumbs:

Verlichting uit:
fabia 1.jpg
fabia 2.jpg
Stadslichten (led):
fabia 3.jpg
Stadslichten + Dimlicht (xenon):
fabia 4.jpg
Stadslichten, dimlicht en mistlampen (ook xenon):