Dichtzetten bekerhouders

ik ben vermoedelijk de enige maar ik erger me aan de bekerhouders in de middenconsole op het moment dat ze niet in gebruik zijn, in mijn vorige auto kon je ze dichtschuiven, heeft iemand hiervoor misschien een leuke oplossing?

MarcoO2

Forumguru
Waarom zou je je daaraan ergeren? Het heeft mij nog nóóit gestoord, sterker nog, ik vind t erg handig!

Noord26

Forumguru
Het is maar waar je jezelf kan storen of dermate druk over kan maken om een nieuw topic aan te spenderen..

EdK

Forumguru
Tsja ik zou me er ook aan ergeren en meteen een ander merk wagen kopen .......
Maar ja ik had nog een bus purschuim dus als ik geen koffie hebt dan pur ik het dicht....

Darkside

Forumguru
Ik stoor me er niet aan. Maar ik vind het wel goedkoop ogen.
Netter is zoals je bij de Golf ziet. Staat net iets chiquer.

Joske

Forumguru
ja heb het ook gezien bij de Golf.. zo een schuifje is wel heel mooi, heb er tijdens de rit mijn gsm opgelegd, kan dus dubbel functioneel zijn.

mikestar

Nieuw lid
heb mij ook al afgevraagd of je die middentunnel niet zou kunnen overbouwen?
in mijn geval in de o² dan

Gunner

Forumguru
Maar een golf is dan ook duurder waarschijnlijk :D
Op dit moment met alle acties die VW momenteel heeft betwijfel ik dat. Het is dat ik de ruimte in de O3 best vaak nodig heb maar anders had ik best getwijfeld als VW wel acties had gehad ten tijde dat ik m'n O3 bestelde.

Laatst bewerkt:

skodaboy

Forumguru
bij de VW Golf heb idd een schuifje om over de bekerhouder te schuiven,bij de Golf zit er normaal zelfs een flessenopener in de bekerhouder.
bij de VW Passat heb je ook een schuifje,maar hier is de bekerhouder groter en 'vierkant' van model.
dit is bijna een opbergvakje i.p.v een bekerhouder..;)
en bij Audi heb ook een klepje om de bekerhouder af te sluiten..:jaja:

Stewie

Senior Member
Ligt dat weer te rammelen :).
VW heeft er idd een schuif over die perfect dienst doet als GSM houder (totdat je scherp en hard indraait :).

Bij mijn huidige auto is het ook open en dat stoort mij allerminst. Ik kijk dan ook vaak gewoon door de voorruit ipv naar beneden :tongue:.

CDK

Forumguru
Dat schuifje er overheen staat wel net wat chiquer én wat er eventueel in ligt kan je door het schuifje dicht te trekken mooi uit het zicht leggen. In de S2 zit dat schuifje er wel, of ik me er aan zou storen als het niet aanwezig zou zijn....? Denk het niet...

Stewie

Senior Member
Tuurlijk staat het netter en er was zelfs een mooie flessenopener met VW logo aanwezig.
Maar mij eraan storen niet, dan had ik wel een VW gekocht...

Bovenaan Onderaan