Ik heb dat ding er ook in staan, maar het is geen telefoonhouder, hoor, althans, mijn S4 past er met geen mogelijkheid in. Ik heb er een paar pasjes in gestoken. Het open vak wordt voor muntjes gebruikt en daar prop ik mijn telefoon in.Bekijk bijlage 28074 Om te beginnen zou je er zo'n Skoda telefoonhouder in kunnen zetten als dat een optie is voor je?
Daar ligt m'n bril. Anders moet ik steeds m'n toestel uit dat vakje peuteren als ik er op wil kijken (... of het bericht het waard is om er voor langs de kant te gaan staan...)Voor de versnellingspook heb je toch een handig vakje voor je telefoon. Ben mn tel al een paar keer kwijt geweest in het begin omdat ik vergeten was dat ik m daar in had gelegd, maar inmiddels helemaal gewend.
Als ik dat doe moet ik mijn dak openen, hand er door steken en mijn bril van het dak halen... (dat vakje komt te vervallen als je een pano dak hebt).Die heb ik dan weer in het vakje boven de Spiegel.
Als ik dat doe moet ik mijn dak openen, hand er door steken en mijn bril van het dak halen... (dat vakje komt te vervallen als je een pano dak hebt).