Die grote kier in de kofferbak !!

dim

Nieuw lid
En mijn blonde vriendin lukte het ook !! Dus ....
grin.gif

EdK

Forumguru
Klopt is excact 25 euries exclusief het er in vastzetten !!
Maar ach ..............

Hallo

Ik heb vanaf morgen mijn roomster heeft er iemand een bestelnummer van die flappen want de kier is wel erg Groot!

In de garage wisten ze niet dat deze flappen bestonden (mischien omdat het Belgie is ).

Mvg

Bart

EdK

Forumguru
sorry littlebugger maar de verpakking met bestelnummer is paar weken terug weggegooid dus helaas kan ik je niet helpen hiermee !! Maar hoever zit je van de nederlandse grens ?? anders even een nederlandse dealer aandoen misschien ??

sador

Donateur
Flappen zijn bij de dealers bekend, ook zonder bestelnummer zou je er aan moeten kunnen komen.

Mijn dealer wist meteen wat ik bedoelde.

Hallo

Bedankt voor de reactie maar mijn dealer weet van niets hij is hier ook komen lezen en heeft toen op de hoofdzetel in Brussel gebeld en daar hoorden ze het donderen in keulen!!!!

Nu is hij aan het proberen om aan het bestelnummer te komen en zo deze als nog in backorder te bestellen.

dus als er iemand aan die bestelnummer moest kunnen komen dat zou uitermate handig zijn voor alle belgische roomster rijders .

Mvg

Bart

EdK

Forumguru
Heee Little bugger

DMK 770 005 is het bestelnummer met tekst Cover for luggage compartment behind back seats

hoop dat je in belgie hiermee het kan bestellen !!!

LenK

Forumguru
Omdat dat Skoda.nl slecht wordt onderhouden.
Te weinig en te laat is het wat daar de klok slaat.

Okki

Donateur
't was niet zozeer een vraag, maar meer een cynische constatering. Maar het is onbegrijpelijk waarom het in andere landen (en soms bij dealers zelf) wel goed is!

EdK

Forumguru
Het probleem volgens mijn dealer is dat de Skoda site wordt opgezet doorrr Juist PON en tja die zijn een beetje arrogant misschien ?? Dus toen 2 jaar terug het bladeren door de skodasite niet van een leien dakkie ging en ik dat tegen de dealer vertelde, kreeg ik als antwoord: Hier zijn we nu al een paar maanden mee bezig met PON om het goed te krijgen !! Nu is volgens mij de site van VW , Audi en Seat ook van PON en moet zeggen dat die sites toch ff beter in mekaar zitten dan van Skoda !! Zijn we dan toch nog een B-merk volgens de firma PON ??
Affijn wat maakt het uit als we mekaar hier maar informeren , dan weten we in iedergeval per merk wat er toch te verkrijgen is en eventueel kunnen we de dealers zelfs informeren met de artikelnummers !!

Mark

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Hier een heel foldertje met accessoires voor de R

[/ QUOTE ]
98% van de opties die op die folder staan zijn bij ons totaal onbekend.
shocked.gif

Als ik met die lijst naar mijn garage gaat heb ik grote kans dat ik daar iemand van verbazing van zijn stoel laat vallen.

Wallie

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Hier een heel foldertje met accessoires voor de R

[/ QUOTE ]
98% van de opties die op die folder staan zijn bij ons totaal onbekend.
shocked.gif

Als ik met die lijst naar mijn garage gaat heb ik grote kans dat ik daar iemand van verbazing van zijn stoel laat vallen.

[/ QUOTE ]
Gaaaaaaf! Moet je accesoire "MCM 000 002" eens bekijken, pagina 39, rechtsonder... die is cool
cool.gif

kcj

Actief lid
Vandaag ook de "flappen" gekocht : 12.15 € (21%BTW inbegrepen).
Is bedoeld als verjaardagscadeau :545:voor mijn vriendin.
Tegelijkertijd ook een set opbergnetten voor links en rechts in de koffer (altijd per 2) besteld voor zo'n 22 € (exacte prijs weet ik niet meer). Binnenkort (morgen of volgende week) af te halen.

Installatie van de "flappen" zal pas eind januari gebeuren, maar ik heb al gemerkt dat het (misschien) niet zo stevig zal "plakken" op de middenste stoel. Dat is het type rugleuning met elleboogsteunen en bekerhouder. De stof achteraan is niet zo ruw als die van de andere twee zetels.
(update ergens eind januari na de installatie)

Nu nog eens "polsen" of ze ook interesse heeft in de windgeleiders en zelf zal ik nog eens op accessoirelijst gaan kijken voor andere "hebbedingetjes" die ik dan allemaal in 1 pak kan stoppen.

't Is ne keer iets anders dan lingerie of parfum...

Koen

kcj

Actief lid
Flappen geinstalleerd.
De middelste "plakt" inderdaad niet goed wegens andere bekleding van de middelste stoel.
De velcro zit nu wat achter het plastic geschoven van de bekerhouder. Dat houdt redelijk.

Nu nog de windgeleiders installeren als het wat warmer is. Raamrubbers zijn dan wat soepeler.

Koen

Sant

Lid
Hoi kcj,
Even voor mijn duidelijkheid, waar heb je deze flappen nu gekocht? En wat de code waarmee ik ze eventueel kan bestellen?
Bedankt voor je reactie.
Gr
Sant

Bovenaan Onderaan