Diesel of benzine

CDK

Forumguru
Ja zeker! Wij zijn heeeel vriendelijk tegen medelotgenoten Skoda rijders :) En ik kan je in vertrouwen meedelen dat er nog iets in de pijplijn zit om het rollen nóg aantrekkelijker te maken, uitsluitend voor 28/9, maar dat is nog niet rond, maar wellicht daarover later meer ;)

Joske

Forumguru
Ja zeker! Wij zijn heeeel vriendelijk tegen medelotgenoten Skoda rijders :) En ik kan je in vertrouwen meedelen dat er nog iets in de pijplijn zit om het rollen nóg aantrekkelijker te maken, uitsluitend voor 28/9, maar dat is nog niet rond, maar wellicht daarover later meer ;)
vertel vertel

iets in de genre van: van hoe verder je komt, des te vroeger je mag rollen? :bloemen:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Om teleurstelling en boze gezichten bij forumleden te voorkomen kan ik helaas nog niets zeggen, maar €15,- is al niet erg duur natuurlijk ;)

TL@

Forumguru
Ik zou voor de diesel gaan. Het prijsverschil tussen de diesel en de benzine is minder dan 3000€, die verdien je terug als je hem van de hand doet want in België wilt er niemand een 2de hands benzine.
De restwaarde zal ook hoger blijven waardoor je verzekering meer zal uitbetalen bij diefstal of totaalverlies.

Je betaald ook minder aan de pomp, wat altijd leuker is.

Bovenaan Onderaan