Diffusor/Uitlaatsier stuk

Mark748R1

Nieuw lid
Hi!

Ik heb een vraag waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik ben in afwachting van mijn nieuwe Skoda Octavia Ambition Business DSG 1.6TDI, en vind de achterkant van de octavia maar wat gewoontjes ;).
Ik zat zelf te denken om er soort diffuser of sierstukken voor de uitlaat op te zetten zoals bij de rs versie.
Heeft iemand hier ervaring mee en of voorbeelden van. En waar kan ik dit het beste bestellen?

(excuus als hier al een topic voor is, kon dit zo gauw niet vinden...)

Thanks!

skoda-octavia-5e-rs-tsi-combi-aerodynamica-skoda-octavia-5e-rs-tsi-tdi-combi-rear-diffusor-skoda-octavia-5e-rs-tsi-tdi-combi-rear-diffusor.jpg

D

Deleted member 24009

Misschien bij Superskoda.com? Die hebben wel aardig wat accessoires voor de O3. Weet niet of de vorm van de achterbumper bij de FL afwijkt, maar lijkt me niet

B.Stuurder

Forumguru
Je kunt ook de complete bumper overzetten van een RS. Als het je het geld waard is. Ik heb een collega die op zijn 1.6tdi O3 zowel voor als achter RS bumpers heeft laten zetten. Kostte wel €6000, maar ik denk dat het goedkoper kan hoor.

thekawa

Forumguru
Geen idee of dat kan. Ik het midden zit een diffusor nu. Dan zou je trekhaak gat precies uit moeten komen met een sparing

robzie

Senior Member
Ik heb ze er vandaag ook op gezet, zo gepiept, maar die verzendkosten en uberhaupt de kosten voor 2 van die plastic dingetjes vind ik echt boven proportioneel, maar wat wil je, een hobby kost nou eenmaal geld.
ysfe1kwkvwfeu.jpg

robzie

Senior Member
Ik heb er dus precies 5 dagen van kunnen genieten, totdat een jochie van ca. 15 jaar, met een onverzekerde/onverlichte crossmotor, veel te hard rijdend in de plenzende regen, in het pikkedonker achter onder mijn auto schuift.
Hij had mijn knipperlicht niet op tijd gezien pffffff.....gelukkig had ie zelf nagenoeg niets en ik "slechts" een paar krasjes op mijn achterbumper en de linker dummie aan gort.
Maar weer een set nieuwe gekocht, die zijn vandaag weer perfect geleverd en nou heb ik dus een rechter dummie over. Als iemand geïnteresseerd is, laat maar weten!

Bovenaan Onderaan