Verschil ga je niet voelen, het is enkel optisch een verbetering tegen over de standaard die word geleverd. De originele diffusor verwijderen gaat redelijk gemakkelijk (enkel oppassen voor de reflector bij de RS) dus ik denk dat Skoda wel rekening gaat gehouden hebben bij het ontwerp. Ik ben er zelf wel fan van omdat het niet enkel optisch mooier is maar als je een afneembare trekhaak hebt wordt het gat waar de trekhaak inpast afgesloten met een klep. Scheelt weer wat moeite als de trekhaak er in moet na een tijdje niet gebruikt te worden.Iemand ook daadwerkelijk merkbare verschillen met rijden? Van voor en na het rijden met de diffusor?
Ik ben er zelf wel fan van omdat het niet enkel optisch mooier is maar als je een afneembare trekhaak hebt wordt het gat waar de trekhaak inpast afgesloten met een klep. Scheelt weer wat moeite als de trekhaak er in moet na een tijdje niet gebruikt te worden.
Ik vind geen verschil. Gewoon optisch omdat ik het mooi vindIemand ook daadwerkelijk merkbare verschillen met rijden? Van voor en na het rijden met de diffusor?