All, ik hoop binnenkort een bestelling voor een nieuwe O3 te mogen plaatsen dus zit de configurator en de prijslijsten te bekijken, maar ik kom ner-gens de optie virtueel dashboard of digitaal dashboard tegen. Maar kennelijk mis ik iets of doe ik iets fout want anderen in dit topic geven aan dat het dash er wel in staat... Op www.skoda.nl kan ik hem niet terugvinden in ieder geval.
Onder Infotainment:Ik kies een Style Business benzine, digitaal dashboard niet te vinden, zowel niet bij de 1.0 DSG als de 1.5 DSG...
Ik dacht even dat ik nou gekke Henkie was, maar het raadsel is opgelost, ik kijk bij de liftback omdat er al genoeg combi's rondrijden... Optie staat niet in de configurator. Hierboven komt uit de lijst voor de combi. Grappig dat iedereen standaard er vanuit gaat dat je een combi neemt, daarom rijden er zoveel van denk ik... Ik had het er ook niet bij gezet, maar ging er vanuit dat deze optie losstaat van de carrosserievorm. Ik snap de logica ook niet, maar goed.
Erg bijzonder dat wel/niet kunnen bestellen van deze mooie optie afhankelijk is of je een benzine dan wel diesel hebt. Vind zo’n digitaal klokkenspel echt een meerwaarde!
De dealer kon hem gewoon configureren inderdaad, alleen ik vind hem op de Skoda website nog steeds niet terug bij de limousine... Wel bij de combi, niet bij de limousine dus...
Volgens mij is dit niet anders dan bij andere merken. Je komt er pas achter als je echt op zoek bent.Die Skoda Configurator tool zit met Duct-tape aan elkaar geplakt. Dus ga er nooit vanuit dat iets niet kan als het niet in de tool staat.
Zelfs als iets wel kan in de tool, dan is het nooit zeker of het ook echt wel kan.
Verder is een digitaal display erg fijn. Het enige wat je niet doet is verschillende opties kiezen. 1x een mooie optie gekozen of samengesteld laat je deze gewoon staan.
Volgens mij is dit niet anders dan bij andere merken. Je komt er pas achter als je echt op zoek bent.
Verder is een digitaal display erg fijn. Het enige wat je niet doet is verschillende opties kiezen. 1x een mooie optie gekozen of samengesteld laat je deze gewoon staan.
Wordt natuurlijk wachten tot het moment dat ze gehackt worden je er echt iets moois van kan maken.