Iedere distributiewissel wordt naar fabrieksspecificatie uitgevoerd, er wordt vervangen de distributieriem, alle rollen, spanner en de waterpomp.
Voor overige motoren en distributiekettingen, neem contact met ons op voor een prijsopgave.
- Distributieriem 1.9 TDI Verdeelpomp (Golf4 en bouwgelijk) 560,- euro
- Distributieriem 1.9 TDI Pompverstuiver (Golf4, Golf5, Passat 3C, A3 8L, 8P, Leon 1M, 1P)475,- euro
- Distributieriem 1.9 TDI Pompverstuiver (Passat 3B, 3BG, Audi A4, Skoda Superb) 630,- euro
- Distributieriem 2.0 TDI Pompverstuiver (Golf5, Passat 3C, A3 8P, Leon 1P) 530,- euro
- Distributieriem 2.0 TDI Pompverstuiver (Audi A4, A6) 695,- euro
- Distributieriem 2.0 TDI Commonrail (Golf6, Passat 3C-3AA, A3 8P) 550,- euro
- Distributieriem 2.0 TDI Commonrail (Audi A4, A5, A6, Q3) 710,- euro
- Distributieriem 1.4/1.6 16v (Golf 4,5, Leon 1M, 1P) 540,- euro
- Distributieriem 1.8 20VT (Golf4, Leon 1M, A3 8L) 450,- euro
- Distributieriem 2.0 FSI & TFSI (Golf5, Passat 3C, A3 8P, Leon 1P) 515,- euro
Op basis van uw kenteken of chassisnummer kunnen wij een exacte prijsopgave doen, klik hier om contact op te nemen.
@disrasl: Je hebt je probleem ook in nl.auto gepost. Daar heb je inmiddels 32 reacties gekregen, maar je laat niet meer van je horen. Dat is niet zo netjes. Kun je de mensen daar (die nog uitgebreid zitten te gissen) ook even wat antwoorden geven?
Ik heb een tijdje in Amstelveen gewerkt en daar een flyer onder m'n wisser gekregen van ik dacht Zenith in Amstelveen. Navraag bij een mede-skodarijder daar uit de buurt leerde dat hij daar ook heen ging en tevreden erover was, wellicht is dat een idee? (wellicht kan iemand het hier bevestigen?)
@3234dmtr: er zijn maar heel weinig auto's met een 100% electrische bekrachtiging (zonder hydraulische olie). Vroegah, hadden auto's een mechanisch aangedreven pomp voor de stuurbekrachtiging (aandrijving bijv. via multi-riem/v-snaar), later is de mechanische aandrijving van de pomp voor de stuurbekrachtiging vervangen door een electromotortje. Het is dus niet de bekrachtiging die elektrisch is, maar de aandrijving van de stuurbekrachtigingspomp is elektrisch.
Lek koelsysteem opsporen (55.-)
waterpomp vervangen (170)
tandriemset vervangen (340)
thermostaat en watermond vervangen (300)
.....
stuurbekrachtiging leiding stuk (315)
Arbeidsloon lijkt inderdaad gewoon per onderdeel genomen. Moet natuurlijk wel gecompenseerd worden als je er toch al bezig bent. Ik ga dat navragen. Bedankt voor het antwoord.Dit is met een vork schrijven. Het tarief voor de waterpomp is waarschijnlijk als ze alleen de waterpomp vervangen, maar als ze de distributieriem toch al doen, is de pomp (van nog geen 5 tientjes verkoopprijs) vervangen een kleine moeite.
Termostaat zelfde verhaal.
Watermond is volgens mij verbindingsstuk waar de thermostaat ook zit. Maar dan beetje moeilijk opgeschreven. Die kan natuurlijk versleten zijn.En Watermond? Wasda? Een stuurbekrachtiging leiding vervangen voor 315 euro?