Dimi74

Rofffel

Forumguru
Welkom terug op het forum. Ik ben benieuwd of het virus je (waar/alsnog) gaat pakken.
Ik merk aan mezelf dat teveel hier meelezen, toch motiveert om weer te gaan stylen ;)

dimi74

Banned
Roffel, inderdaad door lezen hier op het forum wordt je hebberig en ook nu kriebelt het weer om de auto aan te pakken.
De meeste auto's die ik heb gehad, daar heb ik wel wat aangedaan qua styling.Van complete bodykits tot aan een subtiele verlaging en een net setje wielen.

Heb al wat leuke dingen voorbij zien komen hier op het forum:)

dimi74

Banned
Gisteren mijn nieuwe velgen onder de auto laten zetten, Mille Miglia 1009 in 19 inch. Vanochtend de wagen ff lekker gewassen en foto's gemaakt.

Ja hij wordt nog verlaagd.

2m8428w.jpg

B.Stuurder

Forumguru
Mooie velgen! Alleen het schoonmaken ga je niet blij van worden. Daarom heb ik gekozen voor een meer open wiel (ook door schade en schande wijzer geworden). Die heb je vast al gezien hier op het forum.

dimi74

Banned
Gelukkig heb ik geen hekel aan het schoonmaken van de auto/velgen.
Heb juist gekozen voor een velg die wat dichter is zodat de iellige remschijven wat verborgen zijn.

dimi74

Banned
Het is alweer even geleden zie ik dat ik wat vermeld heb hier.
Ondertussen wel wat kleine zaken aangepakt zoals de cover onder motorkap, led verlichting kofferbak, andere pendalen.
kapjes op de slotvanger en scharnieren.
Tijdje geleden mijn ramen rondom laten tinten, LRS. De kids vonden de privacy shades irritant met naar buiten kijken.
Afgelopen zaterdag 2de uiterlijke verandering in de vorm van een setje Eibach veren. Mark van Tuningcenter Lowering heeft de gemonteerd. Zeer blij met de looks.

2h58dw1.jpg

Bovenaan Onderaan