Canon-Eye
Forumguru
En dat ondanks al die reclames voor "gratis" (maar niet heus) hoorapparaten...had er nog niet eerder van gehoord, maar volgens mij horen zij daar nooit wat
En dat ondanks al die reclames voor "gratis" (maar niet heus) hoorapparaten...had er nog niet eerder van gehoord, maar volgens mij horen zij daar nooit wat
In dat geval ben ik blij dat ik een "ouderwetse" Amundsen+ heb. Deze heeft weliswaar weinig mogelijkheden, maar ik kan direct na het aanzetten al een navigatiedoel invoeren. Ik hoef er nooit op te wachten.Ik erger mij ook iedere dag aan de trage Amundsen en vind dit eigenlijk niet meer van deze tijd.
Denk ook niet dat pon hier iets kan doen. Het systeem is door VAG ontwikkeld
Wel @AndreM dat is dus weer dat stukje consumentenrecht wat we hebben , maar wel inhoud dat we een koop met de dealer zijn aangegaan en niet met de importeur.
Maw wij moeten zover aanvechten met dealer dat HIJ met importeur gaat onderhandelen
Op dat moment is het al een kwestie van dealer versus importeur en sta jij volledig buiten !Elke auto dealer kan een garantieclaim bij de importeur indienen ook al is de auto daar niet gekocht.
Echter is in dit geval de importeur wel verantwoordelijk voor een ondeugdelijk apparaat, aangezien nergens in de folders, reclame, vermeld wordt dat de Amundsen een navi is van mindere kwaliteit.
Route wordt willekeurig geplanned.
Dat klopt....maar er moet ook wel eens gewerkt worden....