Dit is een béétje spannend..

Cordoba

Forumguru
Volgens mij de eerste hier op het forum in die kleur (ik geloof dat er hier alleen Citigo-rijders met dezelfde kleur zijn). De kleur is niet helemaal knalgeel, waardoor opbleken door de zon waarschijnlijk geen probleem zal zijn (dat zie je wel bij VAG-auto's van een jaar of 10-15 terug, vooral bij Seat was geel een veel gevraagde kleur, en sommige exemplaren hebben meer dan 10 kleuren geel over de auto).

:bloemen:In elk geval welkom Mo, en straks veel plezier met een zeer herkenbare Fabia.

• Leuk
Waarderingen: MoMo

CDK

Forumguru
van harte welkom Mo, dankjewel voor het voorstellen :thumbsup: Momenteel worden de Fabia's die voorzien zijn van het zogenaamde Tech pakket alleen afgeleverd met Mirrorlink, de overige systemen die je benoemd en aantoont middels dat persbericht zijn bij mijn weten momenteel nog niet leverbaar.

• Leuk
Waarderingen: MoMo

Fonzer

Lid
of Android Auto dan.. Ik had net zo goed Marokkaans kunnen praten want de verkopers wisten to-taal niet waar ik het over had. Terwijl het zo belangrijk is! Dat MirrorLink niet goed uit de verf komt, dat wist ik. Als het even kan wil ik me die frustratie besparen de komende decennia. De bevestiging dat mijn Fabia met Android Auto geleverd wordt, kan ik blijkbaar heel moeilijk krijgen.

Het enige concrete 'bewijs' wat ik heb is het persbericht van Skoda zelf..

Misschien wel 'wishful thinking', maar ik vond nog dit op mijn soortgelijke zoektocht (zoekterm CarPlay ipv. Android Auto);

http://www.skoda-auto.com/en/experience/product-features/smartlink

Als je dit leest maken zowel MirrorLink, als CarPlay, als Android Auto deel uit van 'SmartLink'. Ik geloof niet dat ik dat heb kunnen aanvinken, maar... Radio Bolero, die in mijn bestelde Fabia gaat, staat wel tussen de SmartLink supporting Infotainment systems.... Oh, laat het aub. een simpelweg een kleine software update zijn... :tongue:

MoMo

Lid
Mozeskriebel, een uurtje geleden de handtekening gezet. Hatseflats!:yeehaa:
Begin van een nieuwe tijdperk. Was er even stil van, met m'n huilende baby op schoot. Een even zo zenuwachtige echtgenote op de andere stoel met een druk tekenende kindje op haar schoot. Die momentopnames die een leven lang mee gaan, dit was er waarschijnlijk 1 van.
Geschatte levering in augustus. Geeeeeeeeel! Heb ik daarom plotseling trek in zwarte kip? :D

Laatste 'nieuws' :

- MirrorLink is/gaat er *uit*. Finito, over en schluss. Wordt per direct niet meer aangeboden.
- Prijs is €150,- omhoog gegaan

De verkoper wist niet meer te vertellen dan dit. Wat er in de plaats komt van Mirrorlink, of niet, allemaal vraagtekens die hij binnenkort aan me weet te beantwoorden. Ik heb zowiezo voor de Bolero gekozen. Omdat het waarschijnlijk gewoon een software update is naar Android Auto. Tenminste, ik gok het er op.
Android Auto is het logische vervolg op MirrorLink. In deze developerspresentatie van Google wordt het nog navcast genoemd, maar de protocollen zijn niet anders, alleen uitgebreid. Heb ook SmartGate genomen.

Volgens mij de eerste hier op het forum in die kleur (ik geloof dat er hier alleen Citigo-rijders met dezelfde kleur zijn). De kleur is niet helemaal knalgeel, waardoor opbleken door de zon waarschijnlijk geen probleem zal zijn (dat zie je wel bij VAG-auto's van een jaar of 10-15 terug, vooral bij Seat was geel een veel gevraagde kleur, en sommige exemplaren hebben meer dan 10 kleuren geel over de auto).

:bloemen:In elk geval welkom Mo, en straks veel plezier met een zeer herkenbare Fabia.

Dank je wel! De kleur is heel bewust gekozen. Het is onze gezinsauto, die mag er best vrolijk uit zien. Ik bedoel, het zal immers op een shitload aan vakantiefoto's te zien zijn. :jaja: Bovendien heeft niemand hier in de wijk een gele auto. Als er wat mee gebeurt dan weet iedereen ons te vinden. We kopen 'm ook voor 'altijd'. We hoeven dus geen rekening te houden met eventuele doorverkoop of inruil, dan is een neutrale kleur altijd verstandiger. Waar 'verstandig zijn' niet hoeft, zijn de grenzen er om overschreden te worden.:rockon: Ik rij dit beestje helemaal op. Misschien doe ik er 15 of 20 jaar over. We'll see. Ik zal m'n best doen het rollend te blijven houden, juist als er zoveel herinneringen aan verbonden is.

Welkom, geel een gewaagde keuze waar ik respect voor heb.

Rezzpect dit: Dat speciale momentje, 15 jaar na nu, als ik m'n puberende kind ga ophalen van school in dat afzichtelijke oude vergeelde bak van mij. Whahahahaha! :maakmegek:

Misschien wel 'wishful thinking', maar ik vond nog dit op mijn soortgelijke zoektocht (zoekterm CarPlay ipv. Android Auto);

http://www.skoda-auto.com/en/experience/product-features/smartlink

Als je dit leest maken zowel MirrorLink, als CarPlay, als Android Auto deel uit van 'SmartLink'. Ik geloof niet dat ik dat heb kunnen aanvinken, maar... Radio Bolero, die in mijn bestelde Fabia gaat, staat wel tussen de SmartLink supporting Infotainment systems.... Oh, laat het aub. een simpelweg een kleine software update zijn... :tongue:

Ik hoop het ook!
Heb er serieuze plannen mee!

En nu effies wandelen in de gele zon.

Laters!

:yeah:

Bovenaan Onderaan