Doei

Status
Niet open voor verdere reacties.

LenK

Forumguru
Hoi Hoi LenK houdt het voor gezien.
Blijkbaar wordt alleen preken voor eigen parochie -met name door de GL'ers- gewaardeerd. Dank voor diegenen die het wel op prijs stelden om eens een ander geluid te horen.
Mevr LenK kijkt al uit naar een andere auto, dus het hier rondhangen heeft ook niet meer zoveel zin.

EdK

Forumguru
Goh beste Lenk wat laat je je hiermee kennen
Dacht dat het vuur je wel eens harder aan de schenen was gelegd !
Maar goed het is je eigen keuze en wens je veel plezier met de mazda 6 en de 3 voor mevr Lenk

Constant

Erelid
Beste LenK, gut oh gut, dat zijn grote woorden voor iemand die zelf in een ander merk rondrijdt. Weggepest worden door Greenliners, dat geloof je toch niet zelf? :icon_smile_dead:

Kun je niet op een normale manier afscheid nemen? :biggthumpdown:

sitechris

Donateur
Ik waardeerde je bijdrages overigens wel vaak, een kritisch geluid kan imo nooit kwaad. Bedankt voor je bijdrages en wellicht tot ziens.

Fabia

† In Memoriam
Toch jammer dat je weg gaat. Een kritische noot af en toe kan geen kwaad hoor. Ook over Roomsters. Maar dat heeft mij niet weerhouden om er eentje te kopen.

___JC___

Forumguru
Jammer L&K. Ik ben het ook niet altijd met je eens, maar alle neuzen dezelfde kant op is ook maar saai hoor jongens.

Zoals Harry Jekkers ooit gezegd heeft: 'Je moet dwarsliggen in het leven want dan ben je moeilijker te begraven'. :winkie:

Groeten, JC

Wasmachineman

Forumguru
Het lijkt wel een begrafenis. Al deze speeches. Goed, hier een van mij.

Ik heb ook wel eens afscheid genomen van het forum wegens berichten die me niet aanstonden. Maar dan denk je erover na en kom je tot de conclusie dat alles vaak maar een mening is of een feit.
Gelukkig is iedereen anders en staat dus anders in het leven. Respect voor elkaar is de basis. Inderdaad misschien tot ziens en je bijdrages maakten wel iedereen wakker of belichtte de zaak van een andere kant. Nooit verkeerd en je mag jezelf altijd laten horen toch??
Succes. We zijn benieuwd waar Mw. LenK mee thuis komt na de Fabia Sport....

piair1982

Forumguru
Bedankt en veel succes. Heb met plezier je posts gelezen. Het maakte het forum absoluut levendig. Het gaat je goed!

corsaar

Senior Member
Gelukkig ik ben blij dat je eindelijk vertrekt, de reden weet je.
Geen zorg er staat wel weer een nieuwe Lenk Op.

Mark

Banned
Gelukkig ik ben blij dat je eindelijk vertrekt, de reden weet je.
Geen zorg er staat wel weer een nieuwe Lenk Op.

Zoiets moet je regelen via mail of een prive bericht, je ongenoegen hier openbaar zo maar neerzetten vind ik persoonlijk niet netjes!!

Rosinfield

† In Memoriam
Nu je deze stap aankondigt (vooralsnog ben je nog steeds geregistreerd zag ik), moet ik haast wel concluderen dat je niet bewust aan het provoceren was. Anders zou je daar immers wel vrolijk mee doorgaan. Niettemin had deze indruk bij mij wel duidelijk postgevat. Dus vermoedelijk toch meer een kwestie van primair reageren zonder je even te verplaatsen in de ander. Hierop is ook herhaaldelijk gewezen, hetgeen echter niet heeft geleid tot enige verandering. Dus wellicht een kwestie van niet anders kunnen. Toch jammer dan.

corsaar

Senior Member
@ Mark Wat jij persoonlijk vind hoort hier niet thuis stuur dan een PM
Bovendien ken je de geschiedenis niet.

Rosinfield

† In Memoriam
Zoiets moet je regelen via mail of een prive bericht, je ongenoegen hier openbaar zo maar neerzetten vind ik persoonlijk niet netjes!!

Zou normaal gesproken wellicht zo zijn, maar in dit geval lijkt me dit volstrekt niet ongepast. Vide de hele eraan voorafgaande historie.

Jammer als iemand zich hier niet welkom voelt,
al heb ik me wel vaak verbaast over de bijdrage van LenK.
Ik heb het steeds met een open blik proberen te begrijpen.
Ik dacht zelf dat hij humor heeft die ik niet vatte, blijkt toch anders te zijn.

Constant

Erelid
Het is natuurlijk al raar dat iemand op een Skodaforum rondhangt terwijl hij in een ander merk rondrijdt. Ik denk dat we niet te lang moeten stilstaan bij iemand die met regelmaat heeft laten zien dat hij moeite had om normaal mee te discusseren. Zijn afscheidsbericht onderschrijft dat.

Blijkbaar wordt alleen preken voor eigen parochie -met name door de GL'ers- gewaardeerd.
Oh, wat een persoonlijke aanval, nu worden we uitgescholden voor Greenliners :shocked:

FredV

Banned
Humor kan ik waarderen, satire ook, maar voortdurend een bepaalde manier van sarcasme en generaliserend oordelen over een bepaalde groep mensen, nee, dat vond ik te ver gaan.
Overigens waren de bijdragen van LenK als ze terzake waren, erg degelijk en deskundig.
Dat laatste zal ik missen. Het in een hokje plaatsen en in dit geval nog eens natrappen, nee.
Het is goed zo.

RogerS

Forumguru
Het is natuurlijk al raar dat iemand op een Skodaforum rondhangt terwijl hij in een ander merk rondrijdt.

Ik heb geen Peugeot 407 meer maar toch hang ik daar af en toe nog rond en als ik iemand van raad kan voorzien dan doe ik dat ook. Sterker nog ik heb zelf nooit een Peugeot 405 gehad, alleen af en toe gereden, maar toch ben ik actief op het Peugeot 405 forum... @Constant hopelijk vind je mij niet te raar.:ahum:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan