Tja, wat moet je dan zeggen als forum beheerder?
In mijn ogen is het Skodaforum een plek, waar Skoda-enthusiaste mensen komen. Dat is ook 99% van de gebruikers hier.
Het is dan wel vooraf te vervachten, dat je op verzet stuit, als je hier de nadelen van Skoda en de voordelen van een ander hard gaat belichten. Of je dan gelijk hebt of niet, doet niet meer ter zake. Je moet vooraf weten, dat je met zulke uitlatingen de meeste mensen hier tegen je zelf in jaagt.
Ik zal ook niet gauw op een VVD regiobijeenkomst gaan roepen, dat de SP veel beter is...
Over het wel of niet natrappen in dit draadje: Je kan er voor kiezen de boel te verlaten zonder afscheid. Gewoon, kappen ermee, als het je niet meer zint. Door een afscheid bericht te plaatsen wordt algemeen aangenomen, dat er een reactie wordt verwacht. En die komt dan ook.
Tegen iemand in deze situatie zeggen, dat je hem niet zal missen is in mijn ogen een gezonde reactie op deze mededeling en zeker niet kwetsend. Dit is gewoon een mening en ik vind het juist heel moedig, dat iemand het durft uit te spreken en het ook doet zonder gelijk een aanval te openen.
Als er kwetsende reacties komen, grijpen wij wel in...
En persoonlijk? Ik vind het jammer om iemand te zien gaan, wie in zijn Skoda-minded tijd echt heel veel voor het forum heeft betekend. Maar gezien de postings van de laatste tijd en de klachten, welke het team hier over moest verwerken lijkt mij deze beslissing geen slechte.
Ik was ooit ook erg Peugeot-fan, tot dat ik een Skoda kocht. Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om op het Peugeot-sport-club, waar ik in het bestuur zat, ineens hulde over Skoda te gaan roepen. Ik kapte er gewoon mee en begon mijn eigen Skodaforum.
Verder adviseer ik aan de leden om hier niet een eindeloos welens-nietus draadje van te maken. Als iemand wil gaan, laat hem gaan. Toon respect, hoeud het stil...