Doei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Constant

Erelid
Oei, hoe red ik mij daar nu weer uit? :ahum:

Zolang je maar niet de LenK uithangt bij de Peugeot liefhebbers, vind ik het prima :grin:

Exciter

Administrator
Tja, wat moet je dan zeggen als forum beheerder?

In mijn ogen is het Skodaforum een plek, waar Skoda-enthusiaste mensen komen. Dat is ook 99% van de gebruikers hier.

Het is dan wel vooraf te vervachten, dat je op verzet stuit, als je hier de nadelen van Skoda en de voordelen van een ander hard gaat belichten. Of je dan gelijk hebt of niet, doet niet meer ter zake. Je moet vooraf weten, dat je met zulke uitlatingen de meeste mensen hier tegen je zelf in jaagt.

Ik zal ook niet gauw op een VVD regiobijeenkomst gaan roepen, dat de SP veel beter is...

Over het wel of niet natrappen in dit draadje: Je kan er voor kiezen de boel te verlaten zonder afscheid. Gewoon, kappen ermee, als het je niet meer zint. Door een afscheid bericht te plaatsen wordt algemeen aangenomen, dat er een reactie wordt verwacht. En die komt dan ook.

Tegen iemand in deze situatie zeggen, dat je hem niet zal missen is in mijn ogen een gezonde reactie op deze mededeling en zeker niet kwetsend. Dit is gewoon een mening en ik vind het juist heel moedig, dat iemand het durft uit te spreken en het ook doet zonder gelijk een aanval te openen.
Als er kwetsende reacties komen, grijpen wij wel in...

En persoonlijk? Ik vind het jammer om iemand te zien gaan, wie in zijn Skoda-minded tijd echt heel veel voor het forum heeft betekend. Maar gezien de postings van de laatste tijd en de klachten, welke het team hier over moest verwerken lijkt mij deze beslissing geen slechte.

Ik was ooit ook erg Peugeot-fan, tot dat ik een Skoda kocht. Maar ik haalde het niet in mijn hoofd om op het Peugeot-sport-club, waar ik in het bestuur zat, ineens hulde over Skoda te gaan roepen. Ik kapte er gewoon mee en begon mijn eigen Skodaforum.

Verder adviseer ik aan de leden om hier niet een eindeloos welens-nietus draadje van te maken. Als iemand wil gaan, laat hem gaan. Toon respect, hoeud het stil...

MarcoO2

Forumguru
Wat mij betreft hoort iedereen thuis of dit forum, of je nou een Skoda hebt of niet, en of je kritisch bent of niet. Leuk om te zien dat er mensen verwijzen naar "de hele historie", terwijl LenK al jarenlang lid is van dit forum... dit geheel in tegenstelling tot vele anderen, die dus feitelijk ook niet over die "hele historie" kunnen oordelen...
(ik weet het, ik lees nu letterlijker dan bedoeld is, maar toch...)

Ik vind het persoonlijk jammer als ik je hier niet meer tegen kom. Ik heb vaak om je gelachen (en nog meer om de reacties die je lost wist te krijgen). Alleen kan niet iedereen dat blijkbaar waarderen.

Hoe dan ook: het ga je goed, en mocht je je bedenken: schroom niet om weer te posten! Al gok ik dat dat niet zal gebeuren...

Grt, Marco

edit: mijn posting was geschreven vóór de posting van Exciter. Nu lijkt het alsof ik op hem reageer, en dat is dus niet zo.

FredV

Banned
Ik sluit me geheel aan bij de woorden van Exiter.
Hij heeft goed verwoord hoe het is en wat de gevolgen zijn.

Hetzer

Forumguru
Tja op een Skoda forum zijn de meeste mensen toch wel blind van de voorliefde van hun merk, dat lijkt me logisch,

Ik vind het alleen een bietje jammer, dat iemand van de oude stempel het forum gaat verlaten,
Misschien dat je ooit weer het licht ziet en als berijder van een O/3 weer actief word op het forum..., want eens een Skoda rijder altijd een Skoda rijder.

Tjussssssssssss Hetzer.

Octavia_II

Actief lid
@Lenk,

als de Fabia II Sport van mijn vrouw ook 76.2 L/100 km zou verbruiken dan zou ik ook zeer snel naar een andere auto uitkijken ! :winkie:

Tot ziens.

Groet,

Charlie

peperskoda

Forumguru
Wie kaatst kan de bal verwachten. Ik had de gedachte dat jij wel incasseren kon omdat uitdelen jou ook goed af ging. Blijkbaar is niets minder waar. Toch vind ik het jammer dat je meent afscheid te moeten nemen. Zolang je respectvol bent mag je van mij best je mening geven, waar ik wel het land aan heb is het onvoorstelbaar vele generaliseren dat je doet. Enige nuance zou je goed doen. Tot ooit!

Pendragon

Donateur
Ik vind het ook geen enkel probleem om hier te posten als je geen Skoda hebt, maar je moet idd niet het andere merk gaan promoten, dat moet je doen op het Mazda forum, daar zitten de Mazda fans. Hier zijn Skoda fans en die zullen altijd met een roze bril commentaar geven, maar soms ook zonder bril hun mening geven als er iets goed mis is met het merk. En dat is prima, daar leren we allemaal van, maar de insteek van LenK is gewoon vaak negatief over Skoda omdat hij Mazda veel beter vind. Dan kun je inderaad beter maar niet posten en alleen misschien lezen (als je dat nog leuk vind). En als je een afscheid post hier op het forum zet met de reputatie de je hebt, dan kun je verwachten dat anderen daar op gaan reageren. Ik hoop dat je dit allemaal nog leest en er je voordeel mee doet. En ik weet zeker dat we je over een jaar best wel een beetje missen, want sommige opmerkingen waren ook gewoon erg grappig :)

EdK

Forumguru
Pendragon ondanks dat je al lang lid bent heb je klaarblijkelijk het één en ander gemist in de voorbije jaren.
Ook toen hij die M6 nog niet had en de octavia reed was hij al zo !
In de tijd dat de RR op demarkt kwam is het zo'n beetje begonnen, of hij van dat model een geestelijke knak heeft gekregen weet ik niet, daarvoor moet je bij hem zijn
Maar op bepaald moment is de RR op een zijspoor gekomen en zijn er spaarzaam zelfs lovende woorden geweest
Maar sinds de GL is gekomen is zijn botte bijl weer uit de kast gekomen en was de GL liefhebber aan de beurt.
Voor mij was dit ergg herkenbaar van het RR tijdperk !

FredV

Banned
Met alle respect, dit draadje krijgt veel te veel aandacht en dat verdient de aanstichter van dit alles niet.
Meneer is nog lid voor zover ik kan zien, dus wil je een in memoriam schrijven, mail hem
Ik hoef het hier niet meer te lezen.

Nu heet dit draadje Meet en Greet, waar het over gaat is Doei,
Dus wat mij betreft heren mods,

slotje

Pendragon

Donateur
Pendragon ondanks dat je al lang lid bent heb je klaarblijkelijk het één en ander gemist in de voorbije jaren.
Ook toen hij die M6 nog niet had en de octavia reed was hij al zo !

Ik schreef en schrijf over het algemeen niet zoveel, maar ik heb het wel altijd gelezen en ook toen hij de Mazda nog niet had, maar ik vond het toen niet zo storend.

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Heren, blijf bij het topic.
Verwijten heeft geen zin.
Als dit draadje toch weer gaat ontsporen gaat het direct op slot.[/MODERATORBREAK]

Fabia

† In Memoriam
Ik moet Edk toch gelijk geven want vanaf de RR op de markt kwam was het commentaar van LenK niet van de lucht. Niet dat ik daar erg van onder de indruk was maar hij had zich daar echt helemaal in vast gebeten en dat leverde (terecht) reacties op van andere forumleden. Daarna was het toch redelijk stil en positief maar nu met de vele aandacht voor de GL kon LenK zich niet meer inhouden klaarblijkelijk en dat werd en wordt hem niet altijd in dank afgenomen. En daar kan ik me ook wel voorstellen maar je moet de commentaren en opmerkingen van LenK niet al te serieus nemen. Ik vermoed dat LenK zich rot zit te lachen om wat hij nu allemaal voor elkaar gekregen heeft met dit topic.

FredV

Banned
Mod Maarten,
Wat is het topic? Meet en Greet toch?

En welke en hoeveel aandacht moet je iemand geven die weggaat??
En dan te bedenken waarom????

Feit dat het al zo lang open is, is op zich al kwetsend!

Doe ons een lol, verwijder!!!! alles!!!!

EdK

Forumguru
[moderatorbreak]Heren, blijf bij het topic.
Verwijten heeft geen zin.
Als dit draadje toch weer gaat ontsporen gaat het direct op slot.[/moderatorbreak]

Sorry dat ik reageer, maar je sluit het of je laat het open !
Maar niet om een reden dat wij ons te buiten gaan en dan pas sluiten !

Dus verzoek is sluiten maar !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan