Het is (bijna??) zo ver!!!!
herkenbaar, die van mijn Fabia II is echt maar een amechtig iel piepje terwijl mijn Fabia I nog een behoorlijke hoorn had.Nou ja, één lullig dingetje dan: de toeter is wel een beetje iel. Die klonk in de Fabia beter.
Ja hoor, hij is binnen ! Gisteren heb ik de Roomster opgehaald in Beegden. In twee woorden samengevat: een feest. Wat rijdt deze wagen heerlijk, zeker in combinatie met een panoramadak op een zonnige dak. De danceradio is geweldig, de stoel zalig en de motor draait lekker. Ik had auto Schmitz gevraagd om het knopje voor de LPG tussen de voorstoelen in te bouwen en dat hebben ze erg mooi gedaan. Er zaten al drie knoppen tussen de voorstoelen (bandenspanning, 12 volt en iPod-aansluiting) en die voor de LPG zit precies op een plek dat je denkt dat ‘tie er standaard in hoort te zitten.
Voor de rest kan ik er nog weinig over kwijt, tot nu toe alleen positieve verhalen. Nou ja, één lullig dingetje dan: de toeter is wel een beetje iel. Die klonk in de Fabia beter.
Frans
tja ik maar 1 ding zeggen , FOTO's!
dat knopje zit inderdaad keurig weggewerkt! Klasse!
gefeliciteerd!
En, inderdaad, een prachtige afwerking van de lpg-knop.
Welk merk gas-tank ligt er in? Ik heb een Vialle lpi-tank en die maakt behoorlijk veel lawaai...
Over de claxon is al eens een topic gestart. Ik ga deze ook vervangen denk ik (tis wel een lease-auto, dus ik weet het nog niet helemaal zeker...). Ik durf bijna niet te claxonneren al word ik afgesneden...
gefeliciteerd!
En, inderdaad, een prachtige afwerking van de lpg-knop.
Welk merk gas-tank ligt er in? Ik heb een Vialle lpi-tank en die maakt behoorlijk veel lawaai...
'T zelfde heb ik bij mijn Fabia 1, AG installatie, 's morgens als ik voor het eerst instap zoemt er iets een paar seconden, daarna het het stil, en hoor ik het de hele dag niet meer.(ook niet bij in-en uitstappen).Er zit er nu een in van Landi. Als ik het portier open doe dan hoor ik even iets zoemen (niet langer dan 5 seconden) en daarna hoor ik nooit meer iets. .
Ik heb eens gehoord (bij Auto Schmitz was dat) dat als een pomp herrie maakt, die verkeerd is vervoerd of opgeslagen. De olie is dan weggelopen naar een andere gedeelte of er zelfs helemaal uitgelopen, waardoor die herrie gaat maken.
Het zal me overigens niets verbazen als de claxon van een Octi 1, of zelfs een model Golf oid. erin te sleutelen valt. Is meestal toch identiek spul?