DommelBelgium's Superb combi iV

DommelBelgium

Forumguru
bijna ... ;) ik geniet er nog eventjes alleen van ...:tongue:

Opgehaald bij de dealer deze middag met 6% batterij en geen druppel brandstof erin ... pfff. Niet dat ie volgetankt moest zijn (helemaal niet), maar ze hadden 'em mijn part toch eens even aan de stekker kunnen hangen ...

Wel is 'em geleverd met 2 laadkabels, één voor 'gewone' stopcontact en één voor snelladen ... via die eerste is 'em ondertussen connected ...

EdK

Forumguru
Is het niet normaal in België dat je bij oplevering al geen volle tank krijgt ?
En tsja als die Skoda dealers hebben geen zonepanelen op het dak staan, dus ze kunnen ook geen groene stroom leveren....

JeSko

Forumguru
Mijn collega zijn pa heeft een tijdje bib Verellen als verkoper gewerkt, en die mannen mogen geen auto's tanken, de auto moet net tot aan het op gps aangegeven dichtsbijzijnde tankstation kunnen rijden, en dan houd het op. Waarom? Geen idee.

leon-cupra

Forumguru
Wagens worden idd nooit getankt. Klant betaalt er ook niet voor, dus waarom zouden ze hem dan vullen.
Ik hoor jullie dan al zeggen ... "wat is nou 60euro op een auto?" ... tja reken maar uit, iet of wat dealer verkoopt gemakkelijk 60-80 wagens per maand, dat is 45.000euro per jaar, bij leasewagens is de marge zeer laag, bij privé wagens afhankelijk van het model laag tot gewoontjes, ... hou rekening met heel de dure (opgelegde/verplichte) infrastructuur , dan helpen elke beetjes wel om overeind te blijven.

Sinds enkele jaren betaal je in BE ook wel afleverkosten maar dat houdt het technisch in orde zetten, wassen, de uitleg ,... van de wagen in maar zeker niet het tanken.

EdK

Forumguru
En jullie betalen in Belgie ook afleverkosten ? en zo ja hoeveel is dat gemiddeld op een wagen ?

leon-cupra

Forumguru
Denk dat VW daar een jaar of vier geleden mee begonnen is en dat er velen gevolgd zijn. Denk gemiddeld 150-200euro.

Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Moet je eens kijken hoe ze aankomen bij de dealers. Alle vloeistoffen minimaal. "af fabriek" mogen ze het ook wel wat netter doen.

Bovenaan Onderaan