Donkere B en C-stijlen; wie deelt mijn mening?

Bijna 2 maanden rij ik nu in mijn nieuwe O2. Eea. bevalt perfect. Wat ik echter jammer vind is dat de B- en C-stijl van de auto in kleur zijn. Die had ik graag donkerder gezien. Zeker met extra donker getinte ramen toont de auto dan manier langer en robuuster. Wie deelt mijn mening?

Via PC heb ik bij mijn auto 'gedaan alsof'. Is zoiets wellicht in de handel verkrijgbaar?

Bijlagen

• 42893-O2 donkere B + C stijl.jpg
    42893-O2 donkere B + C stijl.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 63

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

Is zoiets wellicht in de handel verkrijgbaar?

[/ QUOTE ]
Wat dacht je van de dieler of Milotec?

henk_de_bruin

Actief lid
kijk maar even in de fotogallerij daar staan een paar foto's van mijn auto.
ik heb mijn stijlen met milotec kappen carbon gemaakt.

gr henk.

henk_de_bruin

Actief lid
op pagina 13/14 staat een foto
anders moet je even zoeken bij foto's van ericb

gr
cool.gif

Bijlagen

• 42904-306DSC2454.jpg
    42904-306DSC2454.jpg
    30,4 KB · Weergaven: 41

Frankie

Actief lid
Ik deel je mening niet. Ik vind t origineel op O2 t beste uitzien. De vorm van de deur leent zich er ook niet voor. Met name aan de onderkant krijg je bij spuiten een naad en die Milotec delen vind ik al helemaal niet uitzien.. Maar da's alleen mijn mening.

LenK

Forumguru
Eens met Frankie.
Auto's die het af-fabriek hebben, die hebben een doorlopende raam onderlijst.
Foto van henk_de_bruin toont aan dat het bij de O2 niet mooi uitkomt met zijn ronde raam onderkanten.
En het is zeker niet mooi als het dan ook nog niet goed geplaatst wordt.
Nee dank je.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

Het tweede plaatje van boven (de 10-delige set) is voor de Combi. In carbon-uitvoering.

[/ QUOTE ]

Dank je voor de info. Milotec heeft blijkbaar alleen Carbon. Bestaat zoiets ook gewoon in zwart?

RSTDI

Actief lid
Op het Duitse forum was de zelfde discus hier bleek Trimline de uitkomst te zijn voor mensen die de afdekking van Milotec niet mooi vonden. Trimline kan deze maken van een structuur folie zoals origineel bij vele auto's.
Als ik het Duitse forum moet geloven is trimline goedkoper. Dus voor de liefhebbers even een beltje naar Trimline.
623.gif
klik hier

Ook TDIDSG bedankt!

Echter de Trim-Line striping/design is me toch wat té veel van het goede. Een eenvoudige zware b/c stijl zie ik er niet bij staan. Trim-line voorbeelden Ik zie mezelf al aankomen bij cliënten... Fouter dan op zó kan bijna niet! Op deze wijze wordt zelfs een kleinburgerlijke O2 opeens een kampbak!

RSTDI

Actief lid
Nee, het staat niet op hun site,
maar ze maken heel veel in opdracht voor hun klanten dus ook eventueel jouw zwarte structuur folie op de B en C stijlen.
P.S. de voorbeelden op hun site zijn ook niet mijn favorieten
1439.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: TDIDSG</font><hr />

Nee het staat niet op hun site, maar ze maken heel veel in opdracht voor hun klanten dus ook eventueel jou zwartefolie op de B en C stijlen.

[/ QUOTE ]

Dan betwijfel ik of de prijsstelling nog wel interessant is. Maatwerk is per definitie duur. De Milotec set kost rond EUR 60 maar dat is niet mijn smaak.

Als ik de reacties zo bekijk doe ik er wellicht beter aan het te laten zoals het is. De raamrondingen zijn inderdaad anders dan bij een auto waar b/c-stijlen standaard zwart zijn.

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: TDIDSG</font><hr />

Nee het staat niet op hun site, maar ze maken heel veel in opdracht voor hun klanten dus ook eventueel jou zwartefolie op de B en C stijlen.

[/ QUOTE ]

Dan betwijfel ik of de prijsstelling nog wel interessant is. Maatwerk is per definitie duur. De Milotec set kost rond EUR 60 maar dat is niet mijn smaak.

Als ik de reacties zo bekijk doe ik er wellicht beter aan het te laten zoals het is. De raamrondingen zijn inderdaad anders dan bij een auto waar b/c-stijlen standaard zwart zijn.

[/ QUOTE ]

Je had gewoon een zwarte O2 moeten nemen
smile.gif
GRAPJE !!!

RSTDI

Actief lid
Het juiste antwoord frankie
cool.gif
maar ik heb het forum in DLD nog eens nagekeken en zie hier.

Ich war gerade bei Trim-Line, die Sand Embossed Folie für B-und C-Säule soll 90€ kosten incl. Material und 5 Jahren Garantie auf Arbeit und Material. octavia forum DLD

Fabianne2

Nieuw lid
Of je gaat naar www.copain.nl voor een snelle en goedkope professionele oplossing. Ik persoonlijk vind voor de lichtere kleuren de auto langer en gestroomlijnder worden. Een mooie optie, door de dikte van de folie ziet het er beter uit dan de optie van Milotec.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MMM</font><hr />

Uuhhh ... is een ZWARTE O2 kopen niet iets makkelijker?
confused.gif

[/ QUOTE ]

Er zijn ook mensen - zoals ik - die een VOLLEDIG zwarte auto niet mooi vinden en kiezen voor cappuchino beige

Bovenaan Onderaan