Donkere B en C-stijlen; wie deelt mijn mening?

Mistraller

Senior Member
Ik ga het eens proberen met zwart "boeken" folie, dit gebruik ik ook bij mijn modelboot, en dit blijft prima zitten. Zodra het klaar is komt er een fotootje.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />

Ik ga het eens proberen met zwart "boeken" folie, dit gebruik ik ook bij mijn modelboot, en dit blijft prima zitten. Zodra het klaar is komt er een fotootje.

[/ QUOTE ]

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Hoe doe je de rondingen afwerken? Met mesje snijden?

Ben erg benieuwd naar het resultaat, want het blijft lastig om het helemaal strak te krijgen a la de zwarte O2...

Maarre succes ermee!

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Van_307_naar_O2</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ik ben benieuwd naar het resultaat. Hoe doe je de rondingen afwerken? Met mesje snijden?

[/ QUOTE ]

Ik maak denk ik eerst een patroon, zoals ik dat bij mijn modelboot ook heb gedaan. En dan knippen en/of snijden.

Zo'n rol folie kost in elk geval 2,99, dus het mag een paar keer fout gaan
wink.gif

Foto van mijn bootje (met ditzelfde folie)

IMG_1531.jpg

Ik ben bang dat ik er pas van het weekend tijd voor heb, ik wil het wel graag bij daglicht doen...

Mistraller

Senior Member
Ik heb eens wat geklooid met zwart tape, en ik vind het toch niet zo mooi, vooral de overgang aan de onderkant is idd niet zo geschikt.

Bijlagen

• 45553-IMG_5265 (Medium).JPG
    45553-IMG_5265 (Medium).JPG
    83,9 KB · Weergaven: 37

Tallguy

Forumguru
Mee eens. Ik vind het zelf toch ook vaak nog steeds mooi staan dat je niet de bekende overgang heb van de ramen in de voorportieren naar de ramen in de achterportier. Het is nu meer vloeiender.

Just my €0,02

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Miguel</font><hr />

Blijf het zeggen: neem dan een zwarte O2, beetje jammer zo.

[/ QUOTE ]
Zwart is zo...zwart. Storm Blue, mooiste kleur die er is...
wink.gif

Maar het was gewoon een ideetje, ff kijken hoe het staat. Bij een lichte O2 is het denk ik wel mooi.

(daarom heb ik het er ook meteen weer afgehaald, ik vond het geen gezicht)

Bovenaan Onderaan