Tenzij je alleen maar hoeft te weten hoe het ledje aangesloten moet worden (met 3 f*ck*ng kabeltjes) en iemand mij dat even fatsoenlijk kan vertellen aangezien het niet in de turorial (PDF) staat
Tsja maar voor een techneut is het vaak ergggg moeilijk om iets duidelijk te maken aan iemand met 2 linkerhanden die dan ook nog vertikt om bij de Gamma twee rechterhandschoenen te kopen....
Citeer: met 3 f*ck*ng kabeltjes
Je bedoeld draden !!??
Kabels hebben namelijk meerdere aders.
Net als dat ik op bepaald moment iemand in dit topic hoor praten over VD draad te gebruiken.....
VD draad is een stugge draad en word in woningbouw in pijp gebruikt
VDs zou dan al een betere term zijn omdat de s staat voor soepel.
Maar beste is en blijft om de juiste draden met kleurcode's te gebruiken en niet van Ohhh ik heb dat draadje toevallig nog liggen dus dat gebruik ik dan maar ff.....
Enne mbt linkerhanden: voel je niet PERSOONLIJK aangesproken !!!!
Dit is een algemene opmerking !
Ik maak het wekelijks mee met onderhoud en storingsritten dat men " denkt " dat men het zelf wel kan oplossen.
Als het dan niet gaat dan mogen we uiteindelijk komen, en dan heeft men het zo verkloot dat het een dure reparatie word.
En dan is vaak het leuke er van dat wij als duur worden bestempeld !
Alleen zijn ze ff vergeten dat ze het zelf duur hebben gemaakt.
Maar ja men had een keer meegekeken met een vorige storing of onderhoud en dacht van , ohhhh is dat alles ? Dat doen we zelf wel in het vervolg....
Nogmaals vat bovenstaande tekst niet TE persoonlijk op.
Maar vele mensen denken soms dat alles erg makkelijk zelf te doen is doordat alles maar te koop is via interpret en een manual geschreven door iemand die je vaak geheel niet kent dus ook hun kennis niet.
Zie dit bv ook vaak met VCDS en de kabels, tsja het lijkt makkelijk maar je moet zoooo goed weten wat je doet !
En dan wel met een orginele kabel en niet een clone, want dat is de eerste fout dan al ...
PS: Nu niet boos worden hoor !!