Canon-Eye
Forumguru
Logo op de foto ziet er vies uit.
...en ze helpen ook niet tegen een vies logo.Spatlappen zijn het automobiele equivalent van pantykousjes
Logo op de foto ziet er vies uit.
...en ze helpen ook niet tegen een vies logo.Spatlappen zijn het automobiele equivalent van pantykousjes
Tsja daar bennen dan de meningen weer over verdeeld !!Brrr. Spatlappen zijn het automobiele equivalent van pantykousjes
Tsja die draag ik niet !!Die modder haal je weg met pantykousjes.
Dure oplossing.Daarom heb ik op de F2 er later spatlappen op laten zetten.
Tsja die draag ik niet !
/QUOTE]
Ik ook niet zo zijn die dingen nog ergens goed voor.
Dure oplossing
Wel de bietencampagne is begonnen dus er komen weer modderige weggetjes om dat uit te testen.Nou ik heb dat nooit zo gemerkt eerlijk gezegd. Eens zien of dat nu idd zonder die dingen erger wordt
Dat kan het beeld vertekenen omdat de rechterkant doorgaans meer door 't vuil gaat, want dichter bij de goot.Monteer je ze voorlopig toch aan 1 kant
Dat kan het beeld vertekenen omdat de rechterkant doorgaans meer door 't vuil gaat, want dichter bij de goot.
Joh dan krijg je ook een vertekend beeldOK dan......eentje links voor en eentje rechts achter...............
(of omgekeerd om het effect van de voorwielaangedreven turbulentie met betrekking tot het meestal aan de rechtkant van de weg meer ophopende vuiligh......enz.enz...... WEET IK VEEL!)