Draadloos opladen

Rooverz

Actief lid
Dankje! Het opbergvakje is niet kleiner geworden, je vervangt de onderkant van de bestaande bak door de nieuwe.
Als je op "bak" klikt in mijn post hierboven kom je bij de desbetreffende site uit.
Zie het net idd. Alleen was hij vorige week in de aanbieding (hopelijk heb je hem daarvoor kunnen kopen, 66 euro). Woon je toevallig in het midden van het land? Zie namelijk beetje op tegen het inbouwen nav het YouTube filmpje (ondanks dat deze zeer duidelijk is)

Mill88

Forumguru
Zie het net idd. Alleen was hij vorige week in de aanbieding (hopelijk heb je hem daarvoor kunnen kopen, 66 euro). Woon je toevallig in het midden van het land? Zie namelijk beetje op tegen het inbouwen nav het YouTube filmpje (ondanks dat deze zeer duidelijk is)

Ik heb de bak inderdaad voor 66 euro ex verzendkosten kunnen kopen.
Helaas woon ik in het noorden van het land, maar inbouwen is echt heel simpel zelfs te doen.
Elke stap is heel duidelijk beschreven in de handleiding die bij de bak geleverd is. :lezen:

Mill88

Forumguru
wat er niet uit naar voren komt, is met welk techniek het laad proces werkt Qi 1 of Qi 1.2.
Mijn telefoon (S4 active) heeft er een otterbox rond zitten (voor het betere gooi en smijt werk) en daar door al te dik om draadloos (met Qi 1) op te laden, welke max 3/4 mm aan kan.
Qi 1.2 kan al zeker op een centimeter afstand werken, dus dat zou dan mooi zijn.
Maar zoals gezegd, kan het nergens uit ophalen.

Mijn hoesje is 2,5mm dik en heb geen problemen om te telefoon op te laden.
Helaas kan ik op de “bak” geen specs vinden van de gebruikte Qi unit.

Bovenaan Onderaan