Nou de rubbertjes zitten erin hoor. Het totaal was een hele klus, maar het inpersen van de rubbers viel in verhouding nog mee.
Aangezien er de vorige keer met enig geweld en gedoe een afgebroken bout uit het subframe gehaald moest worden, begaf deze keer de draad het. Daardoor moest er een langere bout met moer gebruikt worden. Die moer past natuurlijk niet zomaar aangezien het subframe schuin afloopt. Gelukkig ken ik hele handige mensen die met enig laswerk hier een oplossing op gemaakt hebben, maar makkelijk was het niet.
Het goede nieuws is dat de CupraD rubbers uitstekend rijden. Ik kan nu zo hard als ik wil op de rem trappen en hij remt altijd soepel. Dit is helemaal nieuw voor mij. Eerder voelde ik altijd de remblokken met een knal aangrijpen of tenminste, dat dacht ik. Dat bleken dus de rubbers te zijn die tegen de aanslag knalden. Deze rubbers doen dat niet. Altijd soepel remmen, Yeah!
wel dreunt de auto wat meer bij lage toeren, maar dat vind ik niet hinderlijk.
Overigens zaten de rubbers nog wel keurig op hun plek. Ik moet het half onder de auto liggend verkeerd gevoeld hebben. Ze waren dus niet verdraaid, maar gewoon van beroerde kwaliteit.