Oké, ik werd vandaag door een A-point uit m'n eigen woonplaats gebelt.. ze zagen dat ik een afspraak had geannuleerd bij een andere vestiging en vroegen of hun mij konden helpen. Bij dit bewuste bedrijf kom ik liever niet, dus had ze geen eens gebelt.
Maargoed, ik zei dus dat ik een DSG Oliewissel wilde, er werd me eerst gevraagd "waarom?" Nou omdat ik bijna op de 56.000 zit, er werd bij hoog en laag gezegd dat het nog wel tot 100.000 kan wachten, dit vond ik al een hele vreemde opmerking. Ik zei dat ik het gewoon volgens voorschrift wil, wat mij meer dan logisch lijkt. Ik had de intentie al niet om het daar te laten doen, maar ik sta hem natuurlijk ter woord. Toen kwam gewoon exact hetzelfde verhaal toen ik vroeg of ik er wel even op kan wachten: "kunt u de auto dan wel de avond van te voren brengen, de olie moet koud zijn anders verbrand de monteur zijn handen".
Moet ik me nou serieus zorgen maken over het personeel bij DSG dokter/TVS?? Ze lopen daar toch niet door alle DSG klanten vol met de blaren op de handen? Afspraak heb ik ingepland, moet wel aardig wat kilometers ervoor maken maar mijn vertrouwen in de A-point punten is wel echt weggezakt tot een laag punt hoor.