Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker niet, een plezier zelfs om een heel eind te rijden in mijn skoda!
Maar om nu bijna 5 uur te gaan rijden enkel voor een sierstuk is me wat te veel van het goede.
Dus als de garage geen oem oplossing kan vinden zal het eerder Skytune in maldegem of zo iets worden.
was ik ook al tegen gekomen op het forum @Joske maar persoonlijk vind ik dit niet echt mooi passen in de uitsparing.
Ik ben vorige week eens langs skytune in maldegem gereden. Die mannen konden mij zeker verder helpen, enkel lange wachtlijsten daar. Maar dan zou het eindresultaat dit moeten zijn na kleine aanpassingen van de pijp die nu onder de wagen steekt met gelast sierstuk.
@oco1979 had ook van enkele mensen diezelfde goede ervaringen gehoord bij skytune vandaar dat ik daar eens ben gaan horen. @Joske van zodra de magazijnier hier bij de skodadealer terug is uit vakantie rij ik daar nog eens langs. En anders hou ik je op de hoogte wanneer ik bij skytune terecht kan.
Na lang rondzoeken en bellen naar garages en firma's bij TUBEXPERT in meerhout uitgekomen.
Superservice daar. Ik kon er binnen anderhalve week terecht en goedkoper dan bij andere zaken. Vandaag was het dan zover en met wat overleg werden de sierstukken ter plaatse gemaakt door de mannen. Je kan perfect aangeven wat, hoe en op welke manier je het wil dus voor zij die ooit sierstukken willen laten plaatsen zeker een aanrader.
Alles werd op het einde ook nog even mooi zwart gespoten binnenin en mooi opgeblonken.
Mooi resultaat Dré! Zelf had ik misschien nog een paar mm kleiner in diameter genomen maar het resultaat mag er zeker zijn, mooi werk geleverd door die mannen
Merci mannen. En ik was ook over de grootte aan het twijfelen maar deze stukken waren veel properder afgewerkt dan dat ze die 1 maat kleiner zouden maken en nu vult het ook mooi de uitsparing dus zelf best tevreden van het resultaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.