Dubbel uitlaatsierstuk 1.6 tdi

dre

Actief lid
Zeker niet, een plezier zelfs om een heel eind te rijden in mijn skoda!
Maar om nu bijna 5 uur te gaan rijden enkel voor een sierstuk is me wat te veel van het goede.
Dus als de garage geen oem oplossing kan vinden zal het eerder Skytune in maldegem of zo iets worden.

dre

Actief lid
was ik ook al tegen gekomen op het forum @Joske maar persoonlijk vind ik dit niet echt mooi passen in de uitsparing.
Ik ben vorige week eens langs skytune in maldegem gereden. Die mannen konden mij zeker verder helpen, enkel lange wachtlijsten daar. Maar dan zou het eindresultaat dit moeten zijn na kleine aanpassingen van de pijp die nu onder de wagen steekt met gelast sierstuk.

Bijlagen

• skytune.jpg
    skytune.jpg
    211,5 KB · Weergaven: 53

oco1979

Forumguru
Ervaring met skytune is goed,zetten puntjes op de i,in den tijd toch,10jaar geleden,ken daar ook al van gehoord dat lange waéchttijden is

• Leuk
Waarderingen: dre

dre

Actief lid
@oco1979 had ook van enkele mensen diezelfde goede ervaringen gehoord bij skytune vandaar dat ik daar eens ben gaan horen.
@Joske van zodra de magazijnier hier bij de skodadealer terug is uit vakantie rij ik daar nog eens langs. En anders hou ik je op de hoogte wanneer ik bij skytune terecht kan.

Joske

Forumguru
Skytune is ook de enige met gekeurde uitlaten voor BE keuring.. Dat zal er vast ook iets mee te maken hebben.

Ik hoor wisselende ervaringen van Skytune maar over algemeen positief.

Vaak vind ik zijn creaties te opzichtig. Mist wat finesse, ook heb ik al minder goed laswerk gezien op foto's van twee jaar oud.

Daarom dat ik graag eens mee wil kijken ;)

dre

Actief lid
Na lang rondzoeken en bellen naar garages en firma's bij TUBEXPERT in meerhout uitgekomen.
Superservice daar. Ik kon er binnen anderhalve week terecht en goedkoper dan bij andere zaken. Vandaag was het dan zover en met wat overleg werden de sierstukken ter plaatse gemaakt door de mannen. Je kan perfect aangeven wat, hoe en op welke manier je het wil dus voor zij die ooit sierstukken willen laten plaatsen zeker een aanrader.
Alles werd op het einde ook nog even mooi zwart gespoten binnenin en mooi opgeblonken.

Bijlagen

• IMG_20160919_081719.jpg
    IMG_20160919_081719.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 63
  • IMG_20160919_083748.jpg
    IMG_20160919_083748.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 68
  • IMG_20160919_100526.jpg
    IMG_20160919_100526.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 65

dre

Actief lid
30e47b70baeaac72902fa9522a523e4a.jpg
9ca6758c4a0789c21e9418685901301a.jpg
9c29cc4ab444a7d59a06bcc95fc4c1c8.jpg

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Joske

Forumguru
Mooi resultaat Dré! Zelf had ik misschien nog een paar mm kleiner in diameter genomen maar het resultaat mag er zeker zijn, mooi werk geleverd door die mannen :thumbsup:

• Leuk
Waarderingen: dre

dre

Actief lid
Merci mannen. En ik was ook over de grootte aan het twijfelen maar deze stukken waren veel properder afgewerkt dan dat ze die 1 maat kleiner zouden maken en nu vult het ook mooi de uitsparing dus zelf best tevreden van het resultaat.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Bovenaan Onderaan