Wellicht voor de liefhebbers een "Do It Yourself" maken? Zijn vele forumgangers weer mee geholpenDe twee kunststof zijkanten + boutjes zijn ook los verkrijgbaar. Ik meen dat ik ongeveer 30 Euro betaalde.
En dan zelf even een plank maken. Als je een beetje handig bent echt goed te doen.
Ik zag hier bedragen die ik niet herkende. Wij hebben hem als "variabele laadvloer" meebesteld voor 60 Euro. Daar kun je niet zelf voor gaan knutselen, toch?! Ik vond het erg een mooie optie.
Ik rijd momenteel nog een Fabia II combi. Jij zo te zien ook. Daar is die dubbele vloer niet aan de orde. Als je daar de bank platlegt (niet lekker, een van de weinige minpuntjes) heb je al een vrijwel vlakke laadvloer. Maar bij de Citigo is het wel echt van meerwaarde vind ik. Vooral omdat die heel vaak als wagentje erbij zal functioneren en dan is een hoge laadvloer fijner dan een diep gat. En heb je meer ruimte nodig kan hij heel simpel onderin worden gelegd.Hebben ze die ook voor die prijs voor de Fabia II Combi? en waar dan wel?.