MadDog2K
Actief lid
ja kan gewoon op de standaard pijp die onder een standaard bumper hangt
Grtzzz Jordy
Bedankt
Gaat er zaterdag onder.
ja kan gewoon op de standaard pijp die onder een standaard bumper hangt
Grtzzz Jordy
ik heb er geen dubbel/ovaal uitlaatstuk op laten zetten, maar zo'n abt plakker vind ik dus pas echt 'seriously uncool'. Als je dan toch zo graag in een wolf in schaapskleren rijdt, haal die badge er dan af, die is echt kansloos. Het voor de 1.6 MPi beschikbare ovaal achtige uitlaatstuk vind ik op zich nog wel mooier dan die twee dubbele pijpjes, is iets netter. Maar het standaardpijpje volgt wel erg mooi de hoek van de onderste bumperrand, dat is pas mooi ingetogen!
Een BMW M5 is inderdaad erg lelijk van achteren, daarnaast is die auto wat mij betreft zwaar overschat.
Groet,
JettaFreak
Je portemonnee wordt ook klein als je ziet dat de M5 per 1-2-08 een Fabia duurder wordt aan slurptax (+13750). Praktische meerwaarde van zo'n auto is in NL zowieso nihil. Voor minder dan de helft (als het dan toch een BMW 5 moet zijn) heb je de 530 doet 0-100 in 6.5sec is ook al retesnel (en geen slurptax)
Tot dat je een keer met een ECHTE M5 hebt gereden en dan vooral bij een stoplicht gebruik maakt van de launch control.
Op het moment dat je 1.6 net begint te rollen is de M5 al 3 straten verder...:super: