Duiveltje stelt zich voor

achbrouwer

Forumguru
prijs max 20.000 euro (liever goedkoper natuurlijk
lach.gif
)

Ga in duitsland kijken, voor dit bedrag (inclusief BPM tussen de 4 en 5 K) heb je een rijk uitgeruste 2.0 Ltr 170/180 PK diesel

duiveltje

Forumguru
@ achbrouwer,

ik heb daar inderdaad ook zelf aan zitten denken.
Wat ik alleen mis is wat zo'n 2.0tdi 170 pk weegt.. ivm wegenbelasting....
En natuurlijk de afweging om zelf de auto rijdend te importeren of het laten doen... laten doen kost al snel een 2500 euro extra.... plus eventuele garantie..
je kan garantie kopen bij externe bedrijven.. is dit rendabel??

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom! Ik neem aan dat je advocaat tevens chauffeur is, gezien het belang dat je hecht aan ruimte voor jezelf achterin? :)

Der Einser

Forumguru
zou top zijn :)

Ik kijk nu alweer op andere sites dan ik voorheen deed..dus ben alweer wat verder...
Niemand hier die toevallig zijn superb kwijt wil :tongue:

De mijne is te koop hoor!

Kan helaas niet al je gestelde eisen voldoen, maar heb ook veel meer toegevoegde waarden in mijn auto die anderen absoluut niet hebben.

Kijk maar eens in mijn topic of PM mij maar eens.

Oenoud

Forumguru
Welkom hier.

https://www.occasioncenter.nl/occasions/skoda/superb/19-zbd-7/
daar heb ik in gereden... op marktplaats is de advertentie weg ??

Mooie auto met mooie opties.
Het leer wat hier in toegepast is lijkt wel hetzelfde wat ik in mijn nog te leveren Superb ga krijgen.
Als jij hem niet koopt zal ik eens een telefoontje aan athlon wagen of ze de hoodfsteunen ook los willen verkopen / ruilen met mijn hoofdsteunen. Leuke gadget voor de kids.:D

Even on-topic. Athlon is over het algemeen niet al te goedkoop met hun ex-lease auto's is mijn ervaring.
Een vriend van mij had interesse in het overnemen van mijn huidige Passat. Echter de vraagprijs i.c.m. de kilometerstand van bijna 200K waren voor hem reden om toch verder te gaan winkelen.

Die auto van @Der Einser is wel een heel mooi exemplaar.....
Succes met de zoektocht..

duiveltje

Forumguru
die van der einser is zeker een mooie bak :)
Athlon is idd vrij prijzig met zijn auto's... viel me ook al op, alleen zo 1 als deze vind je helemaal nergens... dat is juist het vervelende.. het is een leuke bak maar mankeert gewoon wat dingentjes...

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan