Canon-Eye
Forumguru
'k Zou er toch maar vast aan wennen, elektrische auto's hebben ook geen uitlaat...ik vind het zonder uitlaat op de een of andere manier toch niet helemaal compleet
'k Zou er toch maar vast aan wennen, elektrische auto's hebben ook geen uitlaat...ik vind het zonder uitlaat op de een of andere manier toch niet helemaal compleet
Welke Suberb heeft trouwens standaard dit soort 'echte' brute uitlaten zoals deze? De RS en de V6?
Word een optie die je kunt aanvinken tijdens de bestelling.elektrische auto's hebben ook geen uitlaat...
Helaas, Superb RS is er nooit geweest en zal er ook niet komen (denk ik) en de V6 rust in vrede (snik)...
Welke Suberb heeft trouwens standaard dit soort 'echte' brute uitlaten zoals deze? De RS en de V6?
Met luidsprekers voor bijpassend motorgeluid en via de Columbus kun je dan instellen waar-ie op moet lijken: de 280pk benzinemotor of de 2.0 diesel...Word een optie die je kunt aanvinken tijdens de bestelling.
V look a like uitlaat benzine / diesel....
En voor de echte petrolheads met rookgenerator.Met luidsprekers voor bijpassend motorgeluid en via de Columbus kun je dan instellen waar-ie op moet lijken: de 280pk benzinemotor of de 2.0 diesel...
En ik......De 280pk versie van de Superb heeft ze
Ik denk niet dat je die zomaar op een normale Kodiaq kunt zetten. De Sportline heeft veel minder 'plastic' aan de onderkant dan de normale Kodiaq. Dan loopt je bumper aan de achterkant niet meer door in de zijkant, als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wacht dan liever tot de orginele sierstukken van de sportline er zijn
Mwah, 4 kleine gaatjes voorboren en daar 4 Torx-parkertjes indraaien, dat gaat zelfs mij lukken.Laat eens horen of de montage een beetje meevalt.
'k Zou er toch maar vast aan wennen, elektrische auto's hebben ook geen uitlaat...