Dvd columbus

ppaddo

Lid
De prijs in Nederland is als optie 1890 euro incl. 19% BTW. Met de 220 euro voor de DVD kom je dan uit op 2110 euro incl. BTW. Blijkbaar verdient de Belgische importeur dus wel meer aan deze combideal.

Wat is nu de originele laatste versie van de kaarten, ik zie v7 maar ik hoor ook wel V7.1 alleen kan ik die nergens kopen.
Is de V7.1 wel geschikt voor de Columbus ?

Vandaag ff bij dealer geweest om te vragen wanneer ik mijn nieuwe O2 kan verwachten.
Hij vertelde dat de DVD bij aflevering door hun altijd gratis wordt geinstaleerd en dat je bij een update gewoon ff langs kan komen :laugh:
Scheelt weer €230,-...

Ik heb hetzelfde 'probleem', wel de Columbus, geen DVD van europa erbij besteld.
Ik verwacht dat ik mijn O2 busnissline eind juli krijg.

Misschien dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben, of hebben gehad en een oplossing hebben.
De oplossing van een DVD kopen bij de dealer had ik zelf al bedacht :laugh:

yal

Lid
Mijn dealer zet de software op de columbus voor Eur 70,- , slechte zaak dus.
Je tikt een behoorlijk bedrag af voor een complete auto en navi, om de navi te gebruiken moet je een DVD kopen.
Bezopen, waar koop je anders zo'n duur apparaat voor?

Sowieso is de Columbus niet foutloos, mijne dacht in Andorra dat wij in Bulgarije waren en was sindsdien de weg volledig kwijt.
Nadat Pon mijn Columbus niet kon maken heeft de dealer er een nieuwe ingezet.

Deze start wel traag op, ben een paar minuten verder eer ik van CD naar Radio of HDD kan switchen. (gaat een groen balkje lopen dat 't systeem aan het opstarten is).

Yal

FrankC

Nieuw lid
In België wordt de DVD gewoon meegeleverd zoals het hoort. Je betaalt dan wel meer voor het systeem.

Raar is het zeker, er wordt geadverteerd dat de auto geleverd wordt met Columbus navigatie Europa.
Je koopt toch ook geen fiets en en dat je bij aflevering nog even de fietsbanden apart moet bestellen en betalen...

Ronnie

Forumguru
Ik las op een Duits Navi-forum dat de dealer per auto een licentiebedrag moet betalen.......

Skodadude

Actief lid
Gisteren mijn nieuwe O2 Combi Elegance Businessline besteld.
N.a.v. opmerkingen van het forum gaf de dealer aan dat vanaf produktieweek 22 (modeljaar 2012) Amundsen en Columbus een ander uiterlijk krijgen, software update en dat de navigatie op het systeem staat, zal navragen of dit op de HDD is en of ik de DVD kan meekrijgen.
Jaarlijkse update bij onderhoud zou € 30,00 kosten.

Bovenaan Onderaan