Inderdaad. De verwarmde lendesteun in de dynamic stoelen is heerlijk voor je onderrug!
Volgens de optielijst is het niet mogelijk icm dynamic pakket dus lijkt me sterk....Is de combinatie dynamic pakket icm schakelflippers al bij iemand in het bezit?
Heb je 2x het stuur betaald?
Is er nog verschil tussen dynamic stuur (sportstuur) en schakelflippers stuur (multifunctioneel 3-spaaksstuur)
Lijkt me sterk maar sturen worden verschillend beschreven.
Volgens de optielijst is het niet mogelijk icm dynamic pakket dus lijkt me sterk....
Volgens de dealer en PON zelf kan het niet besteld worden. Hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum.
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat leuk dat u interesse heeft in een ŠKODA Octavia Combi.
Ik heb uw vraag voor u uitgezocht. Het is inderdaad niet mogelijk om de schakelpaddles in combinatie met het Dynamic pakket aan te schaffen. Dit is namelijk een combinatie die de ŠKODA fabrikant niet kan produceren. Eveneens is er inderdaad geen andere mogelijkheid.
Ik dank u hartelijk voor uw interesse en wens u een prettige dag toe.
Met vriendelijke groet,
ŠKODA Klantenservice
Hier zijn al talloze discussies over gevoerd op dit forum.
in de laatste prijslijst (1-1-2014) staat met *8 vermeld: niet mogelijk icm dynamic pakket. Het is dus niet mogelijk...
Ja, de elegance stoelen zijn anders, lees beter (persoonlijk natuurlijk), dan de Ambition stoelen.