Ik vind het onder alle omstandigheden optisch niet fraai* - en al helemaal onzinnig als het ook overdag mee doet alleen maar omdat dimlicht aan staat. Dat zou toch een stuk slimmer moeten kunnen, zou je denken...En optisch niet fraai met Xenon en daaronder van die halogeen lampen.
Hartsikke ONEENS. Geeft bij krap draaien en keren in jaren extra goed zich vlak voor de auto zodat je de auto niet op iets lulligs klem rijdt.Cornerlights direct uit laten schakelen, heeft niet veel meerwaarde met AFS.
Is dat systeem ook zo slim om dan toch de linker mistlamp bij te schakelen?
bij de O3 ook hoorJa het systeem is slim. Want als je achteruit rijdt schakelen beide mistlampen in. Bij de Octavia II en Superb II tenminste
Moet ik dit nou écht uit gaan leggen???met dat achteruitrijden, daar heb je parkeersensoren voor
Dat is wel het laatste wat me kan boeien. Bij dit soort draai- en keermanoevres zal in de praktijk geen enkele koddebeier er een probleem van maken, net zo min als wanneer ik hier rond het dorp op zeer smalle en onverlichte wegen ze ook erbij heb omdat ik dan dat roedel reeën net effe eerder zie voordat ze uit het weiland overrennen naar het bos. Daaraan heb ik verscheidene malen een ongeschonden gebleven front en motorkap aan te danken - en dat ga ik desnoods aan de kantonrechter uitleggen.overigens ben je telkens in overtreding als je de mistlampen "even aantrekt
eerlijk?Moet ik dit nou écht uit gaan leggen???
Moet ik dit nou écht uit gaan leggen???
Nou, goed dan...
- Ik zie nu dat blijkbaar beide aangaan bij achteruit rijden, maar krijg je dan met afwisselend een stukje vooruitrijden niet dat ze weer uitgaan, of eentje ervan? Dat is dus dat geknipoog wat ik niet wil...
- Veel auto's hebben geen pdc, veel andere inclusief de mijne hebben alleen pdc achter. Die gaat niet helpen aan de voorkant, denk ik...
Dat is wel het laatste wat me kan boeien. Bij dit soort draai- en keermanoevres zal in de praktijk geen enkele koddebeier er een probleem van maken, net zo min als wanneer ik hier rond het dorp op zeer smalle en onverlichte wegen ze ook erbij heb omdat ik dan dat roedel reeën net effe eerder zie voordat ze uit het weiland overrennen naar het bos. Daaraan heb ik verscheidene malen een ongeschonden gebleven front en motorkap aan te danken - en dat ga ik desnoods aan de kantonrechter uitleggen.