jacqueswillemen
Lid
sinds de laatste lege accu en verwisseling accu, dit alles door de centraledeurvergrendeling die accu leeg trok (eraf gegooid), heb ik nu een probleem met de dynamo.
Het dynamowaarschuwingslampje brandt onregelmatig. Heb cdv li. portier er af gegooid na problemen met dit waarschuwingslampje.
Het gaat niet uit na starten en gaat aan tijdens rijden bij scherpe linkse bocht en gaat weer uit als daar direct een rechtse bocht iop volgt. Gaat ook uit als langer rechtuit rijdt. Gaat aan en uit bij hobbelige weg, maar reageert niet op tikken tegen dashbordmeters.
Accu laadt, ook als verlichting en ventilatie aanstaat en als ik aan gaskabel trek. 14+volt
Dynamo geeft ook 14 volt + (als ik gas geef). Loopt iets terug bij stationair, naar 12v.
Verschillende kabeltjes rondom dynamo nagekeken, maar kan niks zo 1-2-3vinden. Losgetrokken en weer op contactjes geschoven. Koolborstelhuisje losgemaakt en koolborstels aantal keren ingedrukt.
Het dynamowaarschuwingslampje brandt onregelmatig. Heb cdv li. portier er af gegooid na problemen met dit waarschuwingslampje.
Het gaat niet uit na starten en gaat aan tijdens rijden bij scherpe linkse bocht en gaat weer uit als daar direct een rechtse bocht iop volgt. Gaat ook uit als langer rechtuit rijdt. Gaat aan en uit bij hobbelige weg, maar reageert niet op tikken tegen dashbordmeters.
Accu laadt, ook als verlichting en ventilatie aanstaat en als ik aan gaskabel trek. 14+volt
Dynamo geeft ook 14 volt + (als ik gas geef). Loopt iets terug bij stationair, naar 12v.
Verschillende kabeltjes rondom dynamo nagekeken, maar kan niks zo 1-2-3vinden. Losgetrokken en weer op contactjes geschoven. Koolborstelhuisje losgemaakt en koolborstels aantal keren ingedrukt.