Easy entry/exit stoelen

Goedemorgen,

Ik heb een Skoda Superb 3de generatie comfort elektrische stoelen met geheugenfunctie.
Weet iemand van jullie hoe je easy entry/exit stoelen kan instellen, dus als je instapt dat die van achteren naar jou gewenste zit positie gaat en als je uitstapt dat de stoel iets naar achteren gaat.

Of anders met een VCDS mogelijk?

Groetjes,
SkodaSuperb

Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru

Dit is wat anders @Bakkertje, dit gaat over het geheugen van de stoel, spiegels, etc.

Bij comfort in&uitstappen gaat de stoel na het uitschakelen van de motor naar achter waardoor je makkelijker uitstapt en weer instapt. Zodra je daarna weer het contact aanzet gaat de stoel automatisch in de stand welke in het geheugen staat. Nogmaals, dit is bij mij door @Antera via VCDS ingesteld.

Werkt erg fijn, zeker voor mijn partner. Die zit erg dicht op het stuur. Fijn dat de stoel een x aantal centimeters naar achter gaat zodat zij fijn kan uitstappen.

Bakkertje

Forumguru
@skodasuperb2018 Ik heb een Passat met half elektrische stoelverstelling (hiervoor een S2 met volledig elektrische verstelling). Dus ik kan het niet testen voor je (helaas, want het is een feature die ik stiekem wel mis)

Antera

Donateur
Om dit te activeren in de S3 ga je naar module 36 en dan Byte 3 bit 1 aanvinken. Succes,

Alle aanpassingen zijn voor eigen risico en neem hiervoor geen verantwoording bij wijziging module's kan dit zomaar ineens anders zijn.

Bovenaan Onderaan