Echte foto's New Octavia

Hetzer

Forumguru
Bij deze , vandaag voor het eerst de "New" Octavia mogen bewonderen, en in het echt vind ik hem nog veel mooier,ik kan idereen aanraden om vanaf 9 januari een bezoekje te brengen aan de dealer.
Wat ook erg leuk vind is dat ook deze Skoda , de type aanduiding in het glas van de voorlampen heeft.

Bijlagen

• DSC00535.jpg
    DSC00535.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 208
  • DSC00536.jpg
    DSC00536.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 183
  • DSC00537.jpg
    DSC00537.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 210
  • DSC00538.jpg
    DSC00538.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 203
  • DSC00539.jpg
    DSC00539.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 191

LenK

Forumguru
Wat ook erg leuk vind is dat ook deze Skoda , de type aanduiding in het glas van de voorlampen heeft.

Heeft de Superb II ook.

Ja het is net Audi

e8115826bf32de3270f01f3d1abcefb3.jpg

KaleFietsbel

Actief lid
Dank je wel voor de foto's Bothje!

Het wordt steeds duidelijker dat een donkere kleur het mooist is. Deze zwarte vind ik echt mooi, zou mijn favoriete keus qua kleur zijn.

Bothje

Heel gewoon lid
Geen dank, foto's staan er al een tijdje.
Ik zelf zou het dan helemaal afmaken met donkere velgen b.v. in black chroom :laugh:

MarcoO2

Forumguru
Ik ben erg benieuwd. Zal 'm binnenkort eens in het echt gaan bekijken, hopelijk vind ik hem dan mooier dan op de foto's.

Want over anderhalf jaar moet ik alweer een nieuwe uitzoeken, dus het wordt tijd om vast een beetje te oriënteren...:D

Falcon

Donateur
Waarom zit in vredesnaam niet die voorkant van de nieuwe Superb op die van de Octaaf ... boehoe.. verder smoelt het kontje wel erg lekker :)

Stylist

Senior Member
Mooi velgen idd, maar zonde dat hij zo hoog op zijn veren staat. Bij gebrek aan het nog te verkrijgen sportonderstel bestel ik de mijne met 3 cm verlaging met een MAD-setje.

Ik ben erg benieuwd. Zal 'm binnenkort eens in het echt gaan bekijken, hopelijk vind ik hem dan mooier dan op de foto's.

Want over anderhalf jaar moet ik alweer een nieuwe uitzoeken, dus het wordt tijd om vast een beetje te oriënteren...:D

Hij is mooier als op de foto's, ik heb hem vandaag maar eens in een 1.4TSI gereden, wat een geweldig product toch.
De koplampen valt reuze mee als je hem in het echt ziet, ze zijn echt niet lelijk, sterker nog het neigt naar mooi.
Ik vind vooral het instrumentarium 200% verbeterd, veel meer van deze tijd en niet meer groen.

octofreak

Actief lid
Mooie velgen, idd maakt dat toch degelijk een ' eerste indruk' en bij een verkeerde keuze, is de auto ook gewoon minder strak!

Herbie

Lid
Waarom zit in vredesnaam niet die voorkant van de nieuwe Superb op die van de Octaaf ... boehoe.. verder smoelt het kontje wel erg lekker :)

Ben ik het mee eens. Ik had ook liever koplampen a la Superb gezien. Maar ik begin er precies meer en meer gewoon aan te geraken. Wie weet vind ik het binnenkort wel mooier dan de huidige.

asdekoning

Nieuw lid
Dank je wel voor de foto's Bothje!

Het wordt steeds duidelijker dat een donkere kleur het mooist is. Deze zwarte vind ik echt mooi, zou mijn favoriete keus qua kleur zijn.

Ben zojuist wezen kijken bij de dealer, maar in het echt zeker mooier dan op de foto's. De voorkant ziet er veel robuuster en krachtiger uit dan van voor de facelift. En zwart heeft ook mijn voorkeur...
De binnenkant is ook opgewaardeerd in z'n geheel. En de achterbumper van een RS!! Wat mij betreft een verdere verbetering van al een mooie wagen.

Besteld: Octavia Combi 1.4 TSI Elegance zwart met als extra's multifunctioneel 4-spaaks stuur, 16 inch Lyra velgen en een trekhaak (vast). Kan niet wachten...:1761:

Jodelahiti....:yeah: Het lijkt welof mijn toekomstige wagen daar staat. Een mooie zwarte nieuwe O2-combi, elegance business edition 1.8 TSI. Ga morgen zekers even langs de dealer om 'm in het echt te bewonderen. Maar waar ik aanvankelijk wat bedenkingen had vind ik de auto steeds mooier.

grt!

Bovenaan Onderaan