Een nieuwe aanwinst - van 21 jaar oud.

MarcoO2

Forumguru
Dankzij onderstaande post in een ander topic bedacht ik me dat ik deze nooit afgesloten heb.

Ja, die Alfa Spider is aan Douwe Leitner (je weet wel)) verkocht. Kwam steeds minder aan het rijden met een 2-zitter toe (lang leve de kids) en de prijzen voor dit soort auto’s (met zeer lage kilometerstand) schoten omhoog, dus verkopen werd steeds aantrekkelijker. Inmiddels rijdt hij weer hier in de buurt rond, maar nu dus bij een andere eigenaar.

Maar iedere keer als ik er één tegen kom, of als ik de rijtest van @sitechris lees, doet het toch weer pijn ;)

En omdat ik zie dat de foto's inmiddels verdwenen zijn, gooi ik er ter herinnering nog twee foto's bij:

51670843057_cde41084c9_k.jpg

en

51672515960_94c502ab49_k.jpg

MarcoO2

Forumguru
Klopt helemaal, Jeffrey. We gingen vaak met een groepje vrienden naar de Eiffel, en dam wisselden we ook van uit. Dan reden we in MX-5-jes, Audi TT’s, Porsches, van alles. En als ik dan weer ff in zo’n 400 pk sterkle Audi TT Quattro had gereden, had ik echt genoten -want: veel vermogen en gaan als op rails-, maar was ik toch blij weer in mijn Spider te stappen.

Die starre achteras met bladvering, gecombineerd met achterwielaandrijving, maakte rijden in de bergen een feest, maar ook keihard werken en listig. Ik was steevast verreweg het meest moe aan het eind van die weekenden ;)

Bovenaan Onderaan